Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 14, 2017 14:05

Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Acure Organics 
Auteur Bericht
Hoofdhaartje

Images: 18
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Bericht Acure Organics
Moest weer GPB conditioner bijbestellen en heb op LHC nu gelezen over Acure Organics. Iemand al ervaring mee eventueel?
Ik heb dus de Moroccan Argan Oil conditioner besteld. Die moet blijkbaar toch goed voedend zijn en lekker naar amandelen ruiken ^^

http://www.acureorganics.com/Acure-Orga ... -s/140.htm

Ze hebben verschillende lijnen:

Pure mint + echinacea stem cell, shampoo & conditioner (voor volume)

Lemongrass + argan stem cell, shampoo & conditioner (voor alle haartypes)

Moroccan argan oil + argan stem cell, shampoo & conditioner (voor droog en beschadigd haar)

Argan stem cell + coq10, droogshampoo

Argan stem cell leave in conditioner

Afbeelding

di jun 05, 2012 19:35
Profiel Personal album WWW
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Acure Organics
Interessant filmpje trouwens!

Afbeelding

do jun 07, 2012 23:45
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Ik heb dus de Moroccan Argan oil conditioner gisteren aangekregen :cheer
Het doet me beetje denken aan de Yes To-lijn, omdat het hun label grappig geschreven is :gniffel

Description: Provides lasting moisture to even the most dry and damaged hair leaving it soft, manageable and ready to rock. Safe for color treated hair. Organic Argan Oil + Argan Stem Cells, CoQ10, and Organic Sea Buckthorn Oil--high in Omega 7, make up our patent-pending Triple Moisture System. Organic Pumpkin Seed Oil --high in Omega 3 and 6 fatty acids, adds shine. Locks in moisture, repairs damage, strengthens follicles, and vacuums your house. Okay, maybe it doesn’t vacuum your house. But it does repair your hair!

Directions: Apply to wet hair. Massage into scalp and hair, working through the ends. Rinse thoroughly. Feel free to belt out some horrible 80’s tune that you listen to when nobody’s around. Whatever, you totally do it.

Qua prijs vind ik het ook goed te doen. Het is een fles van 360ml en ongeveer 8 euro. De geur is een intense marsepeingeur.
Mijn reactie na eerste gebruik was :ohmy
Heerlijk in de douche. Eens mijn haren opdrogen voelen mijn haren stevig en glad aan, maar niet speciaal zacht. En had al beetje het gevoel alsof ik cones had gebruikt. Haren droogden beetje knisperig op, maar telkens als ik er met een kam doorging waren ze weer glad. Dus toch beetje dat typische conegevoel... Maar mijn haren zijn niet droog, juist doorvoed.

Heb het opgezocht en waarschijnlijk is die lactone dus een soort van silicoonvorm... Maar ben niet zeker.

Organic euterpe oleracea (acai) berry, organic rubus fruticosus (blackberry), organic rosa canina (rosehips), organic punica granatum (pomegranate), Organic Fair Trade Certified rooibos, cetearyl alcohol, behentrimonium chloride, stearalkonium chloride, vegetable glycerin, glucono delta lactone (fermented sugar), organic argania spinosa (argan) oil, cetearyl glucoside (from corn and glucose), guar hydroxypropyltrimonium chloride (guar gum conditioner), glyceryl stearate (vegetable-derived), L-arginine (amino acid), Organic Fair Trade Certified theobroma cacao (cocoa) seed butter, sorbitan olivate (from olives + sugar), panthenol (pro-vitamin B5), cellulose (plant derived), d-alpha tocopherol acetate (vitamin E), lactic acid (vegetable derived), hippophae rhamnoides (sea buckthorn) seed oil, organic cucurbita pepo (pumpkin) seed oil, ubiquinone (CoQ10), argania spinosa (argan) stem cells, glycerophosphoinositol lysine (from sunflower), prunus dulcis (almond) extract, cinnamomum aromaticum (cassia bark) oil.

Ik vind hem toch wel een van de betere conditioners en ik ga de shampoo ervan bestellen...

Afbeelding

za jun 16, 2012 09:35
Langhaartje

Haarcode: 1cFii
Lengte: 45/54/70

Antwoord met een citaat
Klinkt goed! Ik heb nog twee Co's onderweg, maar deze valt zeker te overwegen voor een volgende aankoop als ik het zo lees.

za jun 16, 2012 09:50
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b -N -ii
Lengte: 43/80/100

Antwoord met een citaat
dit is inderdaad ook een grappige beschrijving! het klinkt als een fijn product!

za jun 16, 2012 15:17
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
En er lijken toch weer andere dingen in te zitten dan in andere conditioners. Ik heb nog zoveel staan en zoveel die ik zou willen uitproberen, en ben nu dus ook al nieuwsgierig naar deze. Hadden ze deze bij iHerb? Vind het wel echt jammer dat hij m'n huis niet stofzuigt :giechel

za jun 16, 2012 16:02
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Die glucono delta lactone is blijkbaar geen silicoon, maar een afsplitsing van gluconzuur :)

Wiki:
Gluconzuur is niet giftig en gemakkelijk biologisch afbreekbaar, en heeft uiteenlopende toepassingen in de voedingsmiddelenindustrie, geneeskunde, cosmetica, bouwnijverheid en andere sectoren.

Ingredientswizard:
Glucono Delta-Lactone | GDL
Another frequently used name for glucono delta-lactone is GDL. Pure GDL is a neutral powder but when dissolved it slowly becomes acidic. GDL is naturally present in honey, fruit juices and wine.

Functionality in Food
Glucono delta-lactone is a naturally-occurring food additive used as a sequestrant, an acidifier, a curing, pickling, or leavening agent.

Goed, dat hebben we dan ook weeral bijgeleerd :giechel

Afbeelding

zo jun 17, 2012 14:36
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Rusalka schreef:
En er lijken toch weer andere dingen in te zitten dan in andere conditioners. Ik heb nog zoveel staan en zoveel die ik zou willen uitproberen, en ben nu dus ook al nieuwsgierig naar deze. Hadden ze deze bij iHerb? Vind het wel echt jammer dat hij m'n huis niet stofzuigt :giechel

Ze hebben deze inderdaad bij iHerb :)

Voor mij is hij ondertussen afgekeurd :( Mensen die hem willen uitproberen... Ik heb nog een hele fles staan.

Afbeelding

di jun 26, 2012 09:18
Langhaartje

Haarcode: 2a N iii

Antwoord met een citaat
Pha schreef:
Voor mij is hij ondertussen afgekeurd :( Mensen die hem willen uitproberen... Ik heb nog een hele fles staan.

Waarom is hij afgekeurd? Niet voedend genoeg? Deze staat op mijn wishlist bij iHerb (ik ben nogal fan van een marsepeingeurtje :giechel) dus misschien wil ik hem wel uittesten. -als niemand anders dat wil natuurlijk-

di jun 26, 2012 09:40
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Ik denk dat ik anders staaltjes ga uitdelen op meetings voor mensen die dat willen :)

En ja, toch niet voedend genoeg. Hij maakt mijn haar knisperig.

Afbeelding

di jun 26, 2012 09:45
Antwoord op onderwerp   [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende