Haarcode: 1a N ii
Lengte: 64/100/?
Re: Langhaarfoto's - bekend of minder bekend
Tja zoiets gaat mij ook echt te ver als ik eerlijk ben. Ik zou het ook nooit zo lang laten groeien (al was het maar vanwege het gewicht).
_________________ Durf te dromen
di maart 21, 2017 11:43
Sien
Langhaartje
Lengte: 3/20/50
Het moet ook een beetje hanteerbaar blijven.
di maart 21, 2017 12:14
Nyjama
Langhaartje
Haarcode: 1a F III
Lengte: 77-86-90 (doel 1)
Wow, zo lang... Dat zou mij inderdaad ook te ver gaan. Inderdaad het gewicht, maar dat is gewoon toch ook bijna niet meer te doen zou je zeggen. Volgens mij is alles (borstelen, wassen, vlechten) dan echt een grote uitdaging.
Edit2: wel leuk om te zien, ik heb heel toevallig vorige week regex leren kennen (moet veel xml bekijken in notepad++ en met regex is het eenvoudiger om bepaalde specifieke zaken te zoeken en te vinden).
ma okt 02, 2017 07:37
Pie
Haarcode: 2a N ii
Ik zal vanavond eens kijken, want er is hier een plugin geïnstalleerd die de standaard bbcode verandert om meer opties te hebben. Vorige week ook nog met regex'en bezig geweest op het werk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum