[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 127: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 127: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hairfair • Toon onderwerp - Lelijk haar gezien?
Schakel over naar volledige site
Het algemene forum over haartjes en alles wat daarbij komt kijken. Voor tips over verzorging, haarproducten voor een bepaald probleem...
Plaats een reactie

Re: Lelijk haar gezien?

ma aug 22, 2011 11:57

ik zie soms een junk lopen, die haar heeft, waar ik van ga lopen. Heu, van heel de persoon trouwens.

ma aug 29, 2011 20:49

ma aug 29, 2011 21:17

Hoe verzinnen ze het :s

ma aug 29, 2011 21:35

De zanger van de Cartoons is toch ook het verkeerde pad opgegaan precies.

do sep 01, 2011 17:50

Een meisje op school, die elke ochtend de stijltang door haar haartjes haald... Het is helemaal dof, echt zonde :s

vr sep 02, 2011 13:01

Ik heb 2 collega's met lelijk haar, beide omdat ze het mishandelen.
Collega 1 is Turks en heeft van zichzelf heel dik, zwart, krullend haar. Prachtig dus! Maar doordat ze het al jaren elke dag wast/föhnt/stijlt en daarnaast chemisch verft (omdat ze al best grijs is op haar 28e) is het echt DOOD. Ze heeft BSL lengte maar alles vanaf de schouder is uitgedroogd en echt morsdood. (en ja, ik weet dat haar niet 'leeft', maar jullie snappen me wel ;) ) Zo zonde!
Collega 2 blondeert d'r haar (APL) en heeft bijna niks meer over. Het is bizar dun, droog en dood (vooral bij de puntjes).

vr sep 02, 2011 13:13

Zonde!!

Ik zag ook iemand met lelijk haar. Ze is een beetje kalend midden bovenop haar hoofd en gebruikt wax (of iets dergelijks) om krulletjes te creëeren, maar daardoor plakken de haren dus aan elkaar en lijkt ze nog kaler :anxious
Ik vind het best wel zielig.

do jun 14, 2012 13:50

Daarnet een man met echt lelijk haar gezien. Hij droeg een klak (pet) om zijn kaalheid te verbergen en had dan zo'n heel lange vette sliert in een staartje gedaan. Toen hij dichter bij me kwam staan, moest ik dan helaas ook nog eens zijn geur tolereren...

do jun 14, 2012 14:11

Droog en doodgesteild haar... Hartstikke zonde..

do jun 14, 2012 14:40

Plaats een reactie