Schakel over naar volledige site
Het algemene forum over haartjes en alles wat daarbij komt kijken. Voor tips over verzorging, haarproducten voor een bepaald probleem...
Plaats een reactie

Re: Mooi, lang haar gezien?

zo dec 13, 2015 22:28

Wow ik snap echt totaal niet wat ze doet... Prachtige speld wel!

zo dec 13, 2015 22:56

h... ik hoop dat mijn haar ooit in de buurt van het hare komt

Qua lengte of dikte?

ow ik snap echt totaal niet wat ze doet... Prachtige speld wel!

Hahaha ik ook niet. Kan het ook niet zo goed zien...

ma dec 14, 2015 07:39

De dikte naar onder toe :) Het lijkt alsof haar haar heel weinig dunner wordt naar onderen toe. De lengte hoef ik niet per se (onder knie, scheenbeen zelfs?).

Wat ze met haar haar doet slaat eigenlijk nergens op. Ik vermoed dat ze een log roll wilde maken, een French twist voor haar dat te lang is voor een normale twist. Maar het is helemaal mislukt. Zal wel nervositeit en weinig ervaring zijn geweest, als ik dat moest doen voor een camera zou het ook wel mislukken.

ma dec 14, 2015 19:36

Wat ze met haar haar doet slaat eigenlijk nergens op. Ik vermoed dat ze een log roll wilde maken, een French twist voor haar dat te lang is voor een normale twist. Maar het is helemaal mislukt.

:giechel Het lag niet aan mij dan

wo maart 30, 2016 16:34

Deze week keek ik naar Jambers. Daar kwam een huisbaas in. Die had me toch prachtige haren. Mooi, dik en lang haar.

vr apr 01, 2016 12:22

Ik heb gisteren een Nederlands programma over hygiëne gezien. Katja's Bodyscan heette het. Ik vond dat Katja prachtig krullend haar had :)

vr apr 08, 2016 20:09

In BBC1 documentaire How to Stay Young: een oudere vrouw met prachtig dik grijs haar met lichtere stroken tot aan staartbeentje.

di apr 12, 2016 09:24

n BBC1 documentaire How to Stay Young: een oudere vrouw met prachtig dik grijs haar met lichtere stroken tot aan staartbeentje.

Dat wil ik later dus ook ^^

do apr 14, 2016 12:12

Idd dat wil ik later ook ^^

do apr 14, 2016 12:46

Ik zelf hoop dat ik nooit grijs zal worden. Maar dat beslist moeder natuur.
Plaats een reactie