[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 127: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 127: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hairfair - Toon onderwerp - Mooi, lang haar gezien?
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo dec 12, 2018 23:27

Antwoord op onderwerp  [ 386 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Mooi, lang haar gezien? 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1a F ii
Lengte: 45/79/100
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Mooi, lang haar gezien?

di dec 01, 2015 10:03
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1a N ii
Lengte: 64/100/?
Antwoord met een citaat
k vind de volgende video fantastisch omdat ie laat zien hoe mooi fijn, dun haar kan zijn. Ik herken me vooral in de blonde

Ziet er inderdaad mooi uit. Dat is ook meteen de eerste keer dat ik het wel mooi vind. Meestal ziet het er zo vlassig uit ofzo... Kan het niet omschrijven. Ik vind ook dat je het pas ziet als ze het los heeft of in een vlecht dat het zo dun is.

di dec 01, 2015 17:30
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
ls dit nu niet lang is...

Misschien door de donkere kleur, maar ik vind het serieus eng. Beh.

wo dec 02, 2015 16:26
Profiel
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
k vind de volgende video fantastisch omdat ie laat zien hoe mooi fijn, dun haar kan zijn. Ik herken me vooral in de blonde

Ziet er inderdaad mooi uit. Dat is ook meteen de eerste keer dat ik het wel mooi vind. Meestal ziet het er zo vlassig uit ofzo... Kan het niet omschrijven. Ik vind ook dat je het pas ziet als ze het los heeft of in een vlecht dat het zo dun is.

Ik vind dun haar dikwijls ook niet zo mooi. En ik heb het zelf :p De belangrijkste criteria zijn: weinig taper (egale dikte naar beneden toe), recht afgeknipt of in u-vorm (zeker geen miezerige puntjes), en geen droge/beschadigde punten. Mijn haar begint voorbij classic te dun te zijn naar mijn smaak, dat vind ik wel jammer :( Ik ga het dus waarschijnlijk wel trimmen.

vr dec 04, 2015 09:33
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
ls dit nu niet lang is...

Misschien door de donkere kleur, maar ik vind het serieus eng. Beh.

Omdat het meer haar dan vrouw is, misschien?

vr dec 04, 2015 09:34
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat

vr dec 04, 2015 09:38
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1a N ii
Lengte: 64/100/?
Antwoord met een citaat

Ik vind dun haar dikwijls ook niet zo mooi. En ik heb het zelf :p De belangrijkste criteria zijn: weinig taper (egale dikte naar beneden toe), recht afgeknipt of in u-vorm (zeker geen miezerige puntjes), en geen droge/beschadigde punten. Mijn haar begint voorbij classic te dun te zijn naar mijn smaak, dat vind ik wel jammer :( Ik ga het dus waarschijnlijk wel trimmen.

Ja daar kan ik me wel ongeveer in vinden ja. Maar ik vind jouw haar helemaal niet dun ogen. Misschien bedoel je nu met dun de haren zelf, maar jouw omtrek is niet dun toch? En daardoor vind ik het er ook echt niet zo dun uitzien als in het filmpje. Dat is volgens mij echt dun en weinig haar. Dan heb jij misschien dun en veel haar.

Een vriendin van mij heeft trouwens echt dun haar en dat zie je ook heel duidelijk in een vlecht, maar in het algemeen vind ik het niet zo enorm opvallen als je het gewoon ziet.

Mijn haar is naar onderen toe ook dunner hoor. Vind ik ook niet fijn, maarja ik ga waarschijnlijk mijn haar niet nog langer laten groeien dus dan zal het vanzelf dikker worden onderaan. Mijn haar is niet dun, maar ik krijg de laatste tijd zo vaak te horen dat ik dun haar heb. Dat steile oogt gewoon dun.

vr dec 04, 2015 10:50
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
a daar kan ik me wel ongeveer in vinden ja. Maar ik vind jouw haar helemaal niet dun ogen. Misschien bedoel je nu met dun de haren zelf, maar jouw omtrek is niet dun toch? En daardoor vind ik het er ook echt niet zo dun uitzien als in het filmpje. Dat is volgens mij echt dun en weinig haar. Dan heb jij misschien dun en veel haar.

Een vriendin van mij heeft trouwens echt dun haar en dat zie je ook heel duidelijk in een vlecht, maar in het algemeen vind ik het niet zo enorm opvallen als je het gewoon ziet.

Mijn haar is naar onderen toe ook dunner hoor. Vind ik ook niet fijn, maarja ik ga waarschijnlijk mijn haar niet nog langer laten groeien dus dan zal het vanzelf dikker worden onderaan. Mijn haar is niet dun, maar ik krijg de laatste tijd zo vaak te horen dat ik dun haar heb. Dat steile oogt gewoon dun.

:yeahthat 1000x dit.

vr dec 04, 2015 11:01
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1a F ii
Lengte: 45/79/100
Antwoord met een citaat

Haha, mijn haar is echt al die dingen die het niet zou mogen zijn! Daarom twijfel ik of ik het zou knippen, maar dan beginnen de uiteindes toch weer binnen de kortste keren te veranderen in 'miezerige puntjes'.

zo dec 06, 2015 13:53
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat

zo dec 13, 2015 21:27
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 386 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende