Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do jun 22, 2017 13:12

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Zwemmen 
Auteur Bericht
Donshaartje

Haarcode: 2a N iii
Lengte: 110/110/150

Antwoord met een citaat
Bericht Zwemmen
Hoi!

Ik ben bezig met een best wel zwaar traject
bij een kliniek voor mijn o.a. eetstoornis
hiervoor moet ik verplicht één keer in de week zwemmen. Mijn haar wordt hier nat en weekt in het chloorwater, wat natuurlijk erg slecht is voor de haren. Nu vraag ik mij af: hoe doen jullie dat met zwemmen? Gebruik je een badmuts? Ik ben bang dat mijn haar daar dus niet in past.
Ook blijven mijn haren niet in een knot zitten behalve met houten sticks, die natuurlijk ook niet in het water mogen. Weten jullie een plek waar ze plastic sticks verkopen toevallig?

Bedankt alvast voor alle tips! :blowkiss

wo jun 14, 2017 11:57
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 2a N iii
Lengte: 110/110/150

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Zwemmen
Ik heb ondertussen wat plastic kammetjes besteld hier: https://www.goudhaartje.nl/haarkammetjes-producten/ (Kon ze niet ergens anders vinden, haha.) Tóch zou ik wel plastic haar sticks willen, want dat blijft het beste zitten bij me.

wo jun 14, 2017 12:52
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1c N ii
Lengte: BSl/Tailbone/Classic
Antwoord met een citaat
Ik zwem eigenlijk nooit dus daar kan ik geen advies over geven. Maar ik heb een plastic haarstokje van ketylo. Die mag nat worden. En ook van Eduard Hairstick (op Etsy). Die mogen ook nat worden. Maar of chloor ze aantast qua kleur, dat weet ik dan weer niet.

wo jun 14, 2017 14:44
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 1b/F/ii(8,5)
Lengte: 30/90/?

Antwoord met een citaat
Skadi schreef:
Hoi!

Ik ben bezig met een best wel zwaar traject
bij een kliniek voor mijn o.a. eetstoornis
hiervoor moet ik verplicht één keer in de week zwemmen. Mijn haar wordt hier nat en weekt in het chloorwater, wat natuurlijk erg slecht is voor de haren. Nu vraag ik mij af: hoe doen jullie dat met zwemmen? Gebruik je een badmuts? Ik ben bang dat mijn haar daar dus niet in past.
Ook blijven mijn haren niet in een knot zitten behalve met houten sticks, die natuurlijk ook niet in het water mogen. Weten jullie een plek waar ze plastic sticks verkopen toevallig?

Bedankt alvast voor alle tips! :blowkiss

Er bestaan badmutsen speciaal voor lang haar. Daar zou je je haar kunnen inkrijgen. Eerst oprollen, misschien met plastic speldjes vaststeken, en dan de badmuts.

Claire's heeft plastieken stokjes, die breken wel snel en zijn ook te lang (hoewel je ze korter zou kunnen maken).

Nog een tip--smeer je haar rijkelijk in met kokosolie, maak het dan volledig nat met chloorvrij water, en ga dan pas in het water.

wo jun 14, 2017 15:55
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]