Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za dec 16, 2017 09:58

Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
40/50 plus en lang haar 
Auteur Bericht
Donshaartje

Haarcode: 2b N ii
Lengte: 50/60/70
Antwoord met een citaat
Bericht Re: 40/50 plus en lang haar
Niks mis met een haardroger.

ma apr 27, 2015 00:54
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Heel leuk artikel!

vr mei 08, 2015 11:09
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 1aNiV
Antwoord met een citaat
Ik ben 46. Ik heb eigenlijk mijn hele leven al lang haar gehad en dat blijft ook zo! Nooit kort(er) gehad, ook niet tijdens mijn twee zwangerschappen (vind ik ook zo raar wanneer net moeders dat doen)

za mei 23, 2015 11:05
Profiel
Donshaartje

Haarcode: 2b/c iii
Antwoord met een citaat
ehm okay ik ben maar met vlagen actief maar ben wel veertig plus ;) had tussen knie en classic enkele jaren maar sinds enkele maanden voor volle punten terug naar enkele cms over stuitje

wo mei 27, 2015 15:42
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1bNii
Lengte: ±60/80/90

Antwoord met een citaat
Dat artikel is echt heel leuk!

za jul 11, 2015 08:34
Profiel
Donshaartje

Lengte: 1/40/we zullen zien!
Antwoord met een citaat
Nu ik ben 45....Ik heb ontzettend lang haar gehad als jonge vrouw, en ik herinner mij nog goed het moment dat een nerveuze kapster ("zou je dat nou wel doen?") bijna een meter haar afknipte. De opluchting en het gevoel van een last af te zijn herinner ik mij als de dag van gisteren. Ik heb er geen seconde spijt van gehad, en ik heb daarna 20 jaar met een "pittig kort kopje" rondgelopen.
Lang haar was voor mij geen bewuste keus. Het was meer iets van echt de pest hebben aan kappers en niets doen met je haar. De beste manier om lang haar te krijgen is in mijn geval vergeten dat het er is.
Nu, inmiddels word ik grijs- en dat vind ik helemaal ok, ik vind het zelfs fascinerend om de verandering te zien. Ik heb nog steeds een hekel aan kappers, en ik ben gestopt met naar de kapper gaan- deels uit ergernis, en deels uit nieuwsgierigheid. Ik ben van plan om een ouwe heks te worden met wapperend grijs haar! Maar zo lang als het vroeger was hoeft voor mij niet nog een keer.

vr sep 04, 2015 08:53
Profiel
Hoofdhaartje

Lengte: 67/85/90
Antwoord met een citaat
Wat een leuk topic en dat zie ik nu pas. Sommige mensen in mijn omgeving zeggen idd dingen als: met korter haar zou je er jonger uitzien en je kunt straks met 70 toch geen lang haar meer hebben. Tuurlijk wel. Ik wordt gewoon een omaatje met een grijze knot lol. Van de andere kant maken mensen die me voor het eerst met los haar zien wel leuke opmerkingen. Wat is het lang, mooi. Op het werk draag ik het altijd opgestoken. Ik ben trouwens 48 en heb mijn haar kort en lang gehad. Hoewel bsl vroeger zo'n beetje het langst was. Nu wil ik het minstens naar heup terug laten groeien.

Ik vind lang haar ook gemakkelijker. Oke het wassen is meer werk, maar dat doe ik twee keer per week. Leuke opsteekkapsels zijn zo gedaan en een bad hairday is daar ook mee op te lossen.

Ik voel me gewoon vrouwelijker met lang haar. Het voelt ook fijn.

vr sep 04, 2015 11:44
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2aFiiD
Lengte: 47/58/86

Antwoord met een citaat
Ik vind dat zo mooi, omaatjes van 80 jaar met van dat prachtige grijze lange haar. Het oogt meteen zo vrouwelijk, zeker als het eens open hangt <3

za sep 05, 2015 14:54
Profiel
Langhaartje

Images: 0
Antwoord met een citaat
Scarlett schreef:
Wat een leuk topic en dat zie ik nu pas. Sommige mensen in mijn omgeving zeggen idd dingen als: met korter haar zou je er jonger uitzien en je kunt straks met 70 toch geen lang haar meer hebben. Tuurlijk wel. Ik wordt gewoon een omaatje met een grijze knot lol. Van de andere kant maken mensen die me voor het eerst met los haar zien wel leuke opmerkingen. Wat is het lang, mooi. Op het werk draag ik het altijd opgestoken. Ik ben trouwens 48 en heb mijn haar kort en lang gehad. Hoewel bsl vroeger zo'n beetje het langst was. Nu wil ik het minstens naar heup terug laten groeien.

Ik vind lang haar ook gemakkelijker. Oke het wassen is meer werk, maar dat doe ik twee keer per week. Leuke opsteekkapsels zijn zo gedaan en een bad hairday is daar ook mee op te lossen.

Ik voel me gewoon vrouwelijker met lang haar. Het voelt ook fijn.

Go Scarlett :rock :rock :rock

za sep 05, 2015 17:29
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1c N iii
Lengte: 71/80/120
Antwoord met een citaat
Een vriendin van m'n moeder (halverwege de 60) heeft krullen tot haar middel. Echt van die pijpenkrullen, ik was er als kind al jaloers op, zo mooi! Haar haren zijn intussen bijna helemaal grijs met aan de onderkant nog wat rood/bruin, maar nog steeds heel mooi.

Vind het trouwens altijd een onzin-reden dat kort haar makkelijker zou zijn. Lang haar kun je opsteken en de meeste mensen met lang haar wassen het maar 1 of 2 keer in de week. De vrouwen die ik ken met kort haar zijn er veel meer tijd aan kwijt, met vaker wassen en ook nog föhnen en stylen.

ma sep 14, 2015 22:36
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende