Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu ma nov 19, 2018 21:33

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Het uitgroeitopic 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 1b/F/ii
Lengte: 40/70/100

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Het uitgroeitopic
Ik probeer mijn korte voorste plukken bij te laten groeien, zijn nu ook ongeveer op schouderlengte. Het is alleen zo moeilijk omdat ze nog sneller beschadigen en ik er eigenlijk veel vaker wat af moet knippen dan bij mijn lengte zelf.

di maart 27, 2012 09:51
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a N iii

Antwoord met een citaat
Ara dat probleem heb ik ook... mijn laagjes zijn eigenlijk beschadigd en klitten steeds, ze voelen echt droog aan. Echt lastig eigenlijk. Maar gewoon heel veel kokosolie en dan blijven mijn haartjes nog lekker zacht :D

di maart 27, 2012 17:13
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b/F/ii
Lengte: 40/70/100

Antwoord met een citaat
Kokosolie is iets wat mijn haar absoluut niet fijn vindt, ik ga nu maar weer misten met wat oliën & conditioner om te zien of dat iets helpt. Die plukjes zijn bij mij ook niet echt droog maar ze lijken gewoon heel snel dunner te worden naar onder toe, terwijl ik ze regelmatig wat bij knip haha. Zal maar geduld hebben. ;)

wo maart 28, 2012 07:45
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1bNii
Lengte: ±60/80/90

Antwoord met een citaat
Marcella schreef:
Hier ook laagjes, ik moet nog ontelbaar veel cm :eeh . Oke, overdreven natuurlijk, maar zo voelt het wel. Ik kan niet eens een fatsoenlijke vlecht of staart maken, zoveel laagjes zitten erin. Nog een lange weg te gaan dus... De kortste zijn nu iets voorbij kinlengte. Tegen de tijd dat ik mijn taille doel bereikt zou hebben, zouden die pas op APL zitten... *zucht*

Inmiddels (half jaar later) gaat het best goed met de laagjes! Ze zijn sinds mijn trauma knipbeurt in okt '10 flink gegroeid en slechts 1x bijgepunt (afgelopen december). Als ik een staart of knot maak, blijft alles er wel netjes inzitten (behalve bij harde wind). Vlechten zien er ook al veel beter uit, vooral als ik het nat vlecht, blijft het meeste wel zitten.

wo maart 28, 2012 11:33
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 19
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/100/100

Antwoord met een citaat
Pie schreef:
Ik zit in de helft! Binnen een jaar knip ik er alles af denk ik, afhankelijk van hoe neig het tegen dan nog gegroeid is.

Het is een jaar geleden!

Ik ben hier dat meetsysteem van het forum eens aan het bezien. Volgens dat ding heb ik al 27 cm uitgroei, wat ik moeilijk te geloven vind aangezien ik nog geen twee jaar aan het uitroeien ben. Maar ben wel al 23 cm van de 73 kwijt :)

Als ik het uittel vanaf 18 mei 2011, 1 cm per maand, heb ik dus al minstens 20 cm maagdelijk haar (virgin hair zoals ze zeggen :p) En ik heb eens de lintmeter aan mijn hoofd gehouden, da's dus ongeveer oorlengte. Prfff, nog een lange weg te gaan!

Afbeelding

zo feb 03, 2013 19:31
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Antwoord met een citaat
Hoi
Ik zou het laten uitgroeien als ik het kon maar ik ben nog te jong voor grijze haren :knik

do okt 08, 2015 15:56
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1a N ii
Lengte: 64/100/?
Antwoord met een citaat
Ik moet ook nog zeker 15 cm voordat mijn 'gloed' uit mijn haar is. Natuurlijk kan ik er dan meteen 15 cm vanaf halen, maar dat wil ik dan ook weer niet.

za okt 10, 2015 13:49
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b F/N i
Lengte: APL-BSL

Antwoord met een citaat
Lila schreef:
Ik moet ook nog zeker 15 cm voordat mijn 'gloed' uit mijn haar is. Natuurlijk kan ik er dan meteen 15 cm vanaf halen, maar dat wil ik dan ook weer niet.

Ik moet nog zeker 6-10 cm dat ik er ook niet zomaar af wil knippen ;)

di okt 13, 2015 19:07
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 1a F ii
Lengte: 45/79/100
Antwoord met een citaat
Ik heb het uitgroeien net opgegeven... Had mijn haar twee jaar geleden rood/paars gekleurd en dan besloten om het niet meer te kleuren. De koperkleur waarmee ik twee jaar heb rondgelopen vond ik echt verschrikkelijk. Ik zat er de hele tijd met zilvershampoo op in de hoop het eruit te krijgen, maar dat lukte niet. Nu heb ik het vorige week laten bleachen en er een asblonde kleur op laten zetten. Mijn virgin hair was ondertussen tot onder mijn oren... De schade lijkt best mee te vallen. Ik denk zo: ik kan niet genieten van mijn lange haar als ik niet gelukkig ben met de kleur. Doel is nu om het nog grijzer/zilverder (als dat een woord is) te krijgen, liefst met een zo min mogelijk schadelijk product. Ik denk dan aan een veggiedye ofzo.

di okt 13, 2015 19:32
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1a N ii
Lengte: 64/100/?
Antwoord met een citaat
sweet-devil schreef:
Lila schreef:

Ik moet nog zeker 6-10 cm dat ik er ook niet zomaar af wil knippen ;)

Nee dat is dan toch weer zo veel als het er dan ineens af is. Op de een of andere manier voel je dat ook altijd. Dat het dan korter is.

Wat is een veggiedye? Nog nooit van gehoord.

di okt 13, 2015 20:10
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende