[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 127: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 127: preg_replace_callback(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hairfair :: Toon onderwerp - Je bent een echt HF'je wanneer
Hairfair
http://hairfairforum.be/

Je bent een echt HF'je wanneer
http://hairfairforum.be/viewtopic.php?f=12&t=198

Auteur:  Pha [ zo jul 31, 2011 13:05 ]
Berichttitel:  Je bent een echt HF'je wanneer

wanneer je je moet inhouden om iemand haartips te geven

Auteur:  Astarte [ zo jul 31, 2011 13:06 ]
Berichttitel:  Re: Je bent een echt HF'je wanneer

Als je droomt over je haren.

Auteur:  Skjønnhår [ zo jul 31, 2011 13:12 ]

Je je zorgen maakt of je je motor vlecht beter boven je jas kunt houden, zodat hij de vrijheid heeft, of onder je jas houdt zodat hij niet alle kanten op waait maar wel tussen je jas en je rug heen en weer schuurt. En de loskomende haartjes tussen je kraag en je helm gaan zitten. :rolleyes

Auteur:  Aisha [ zo jul 31, 2011 16:16 ]

je een fortuin aan haartoy's hebt liggen.

Auteur:  Rentlle [ zo jul 31, 2011 17:36 ]

wanneer je bij mensen "haardiagnoses" aflegt, gewoon voor de lol... :bloos

Auteur:  Skjønnhår [ zo jul 31, 2011 17:42 ]

Wanneer je in alle weerspiegelingen naar je haar kijkt.

Auteur:  Tiger [ zo jul 31, 2011 17:43 ]

...je op meetings aan elkaars haar mag zitten zonder dat iemand dat vreemd vindt.

Auteur:  MellonAmin [ zo jul 31, 2011 17:44 ]

Hahaha! ik lees echt herkenbare dingen hier! Vooral die weerspiegeling of je eigen schaduw leuk vinden!

o, en als je van je dochter te horen krijgt dat je de enige moeder met echt lang haar bent van de klas en daar dan trots op bent :grotegrijns (vooral omdat een vriendin van haar het was opgevallen)

Auteur:  Iejoor [ zo jul 31, 2011 19:52 ]

wanneer je niet klakkeloos een fluts shampoo in je haar smeert maar bedenkt of je prewash nog even olie erin doet, en doe je nu gewoon wassen of toch CWC of CO???

Auteur:  Aisha [ zo jul 31, 2011 19:56 ]

wanneer je al spullen begint te kopen voor andermans haar (zusje) omdat het beter zou zijn :bloos

Auteur:  Jess [ zo jul 31, 2011 20:16 ]

Wanneer je als je iets nieuws doet met je haar gelijk denkt aan iedereen hier om het te delen.

Auteur:  Iejoor [ zo jul 31, 2011 20:18 ]

Je van elke haarcreatie een foto maakt en die meteen doorstuurt!!

Auteur:  Pha [ zo jul 31, 2011 20:52 ]

anneer je al spullen begint te kopen voor andermans haar (zusje) omdat het beter zou zijn :bloos
Lol, die ken ik maar al te goed! Beide zussen al eens wat cadeau gedaan dat beter voor hun haar zou zijn :D

Auteur:  Snoopy [ ma aug 01, 2011 01:05 ]

Je het heerlijk vindt om over veel haarkennis te beschikken.. als je merkt dat dit bij anderen in de omgeving wat minder kan zijn

Auteur:  Rusalka [ ma aug 01, 2011 08:12 ]

Als je bij het boodschappen doen je afvraagt of het ook goed zou zijn om de spullen die je in je mandje legt of je daar een maskertje van kunt maken voor in je haar. En nog even langs de olie loopt om te zien of ze nog iets hebben voor in je haar.

Auteur:  Scarlett [ di aug 02, 2011 17:43 ]

Als iemand over haren, shampoo of conditioner begint meteen een hele voordracht te gaan houden.

Auteur:  Rentlle [ di aug 02, 2011 17:55 ]

om helemaal opgewonden te raken als mensen heel random zeggen" hmm, mijn haar is zo droog de laatste tijd, weet gij toevallig iets wat ik daaraan kan doen?"
en dan een hele waslijst mee te geven, waarna ze je aanstaren en je denkt "hmm, miss was ik toch net iets te enthousiast?" :giechel

Auteur:  Pha [ di aug 02, 2011 18:08 ]

m helemaal opgewonden te raken als mensen heel random zeggen" hmm, mijn haar is zo droog de laatste tijd, weet gij toevallig iets wat ik daaraan kan doen?"
en dan een hele waslijst mee te geven, waarna ze je aanstaren en je denkt "hmm, miss was ik toch net iets te enthousiast?" :giechel

Wilt hier een emoticonneke met een Yeah that bordje op!
Idem hier dus :p

Auteur:  Pie [ di aug 02, 2011 18:14 ]

:yeahthat
Dat staat er toch

Auteur:  Pha [ di aug 02, 2011 18:29 ]

Merci om het bij te voegen!

Auteur:  Iejoor [ wo aug 03, 2011 18:55 ]

Als je mensen op straat ziet en denkt; "zo... jij kan wel even een maskertje gebruiken, of doe eens wat olie in je haar het is een pluizige bende.."

Auteur:  flowergirl [ do aug 04, 2011 11:01 ]

Ik denk meer: mens stop met blonderen... het ziet er niet natuurlijk uit en je haar is droger dan stro...

Auteur:  Skjønnhår [ vr aug 05, 2011 18:25 ]

Je je ontzettend aangevallen voelt wanneer iemand iets negatiefs zegt over je haar. :razend

Auteur:  Aisha [ vr aug 05, 2011 18:30 ]

je voor je zusje gaat zitten bedenken hoe ze haar haren moet doen voor castlefest. (t arme kind)

Auteur:  MellonAmin [ vr aug 05, 2011 18:55 ]

als je het gewicht van je vlecht op je rug voelt en daar van geniet

Auteur:  Aisha [ vr aug 05, 2011 22:45 ]

Je niet alleen de ingredientenlijst leest van alle haarproducten die je koopt, maar ook van de meeste ingredienten weet wat het is en doet.

Auteur:  Marcella [ za aug 13, 2011 21:20 ]

Dit is echt heel herkenbaar om te lezen!

Als je zelfs je vriendje zo gek hebt gekregen dat hij nu ingrediëntenlijsten checkt en jou dan enthousiast verteld dat hij een betere shampoo heeft aangeschaft voor zijn haar.

Auteur:  Pha [ zo aug 14, 2011 20:14 ]

it is echt heel herkenbaar om te lezen!

Als je zelfs je vriendje zo gek hebt gekregen dat hij nu ingrediëntenlijsten checkt en jou dan enthousiast verteld dat hij een betere shampoo heeft aangeschaft voor zijn haar.
Zo'n vriendje wil ik ook :giechel

Auteur:  Marcella [ zo aug 14, 2011 20:45 ]

Hij heeft helaas alleen 2 zussen, anders had ik wel een broer na je doorgestuurd :giechel . En zijn zussen blonderen er trouwens lustig op los :suspicious

Auteur:  Roelieke [ zo aug 14, 2011 21:44 ]

Als je de stroomkabel van de stijltang van je zus mysterieus laat verwijnen... :grotegrijns

(Oke, de dag erna weer terug gegeven met een toespraak over wat dat ding allemaal met je haren doet :p )

Auteur:  venusje [ zo aug 14, 2011 21:51 ]

als je op een feestje checkt of je de langste haren van allemaal hebt :grotegrijns

En dan helemaal zelfvoldaan zijn als het ook zo is ^^

Auteur:  Iejoor [ ma aug 15, 2011 07:57 ]

Als honing in je badkamer staat ipv in de keuken.

Auteur:  Molletje [ ma aug 15, 2011 14:54 ]

Als je probeert je dochters haar nog even in te vlechten terwijl d'r haar nog veel te kort is en bovendien haar pyamaatje net aangetrokken krijgt!

Auteur:  Pha [ ma aug 29, 2011 10:28 ]

Wanneer je je oudste zus ruzie geeft, omdat ze te veel van haar haren heeft laten knippen. En als ze dan het excuus geeft dat haar punten droog waren, een speech afsteken over juist verzorgen en haar uiteindelijk naar huis sturen met een pot met een grote kwak van je favoriete supervoedende conditioner...

Auteur:  Damenie [ ma aug 29, 2011 20:55 ]

haha ^^ héél herkenbaar dit

Auteur:  Rentlle [ di aug 30, 2011 08:48 ]

wanneer je uit verstrooidheid de pot mosterd in je badkamer zet.
en wanneer iemand die pot mosterd in je badkamer ziet, ervan uitgaat dat je dat wel in je haar zal gesmeerd hebben...

Auteur:  Damenie [ di aug 30, 2011 09:11 ]

hahaha :grijns

Auteur:  Rusalka [ di aug 30, 2011 10:26 ]

anneer je uit verstrooidheid de pot mosterd in je badkamer zet.
en wanneer iemand die pot mosterd in je badkamer ziet, ervan uitgaat dat je dat wel in je haar zal gesmeerd hebben...
:rollin

Dat als je een beetje een oud huis hebt, waar toen het gebouwd werd geen douche in zat en ze hem nu maar in een kast in de keuken hebben gebouwd, maar dat je het eigenlijk wel handig vindt omdat je dan niet je haarverzorgingsspullen van de keuken naar de badkamer hoeft mee te nemen en vice versa :grotegrijns

Auteur:  Astarte [ di aug 30, 2011 13:31 ]

Je dolgraag mensen bij de drogist ongevraagd advies wilt geven over haarproducten,
als je ziet dat ze maar naar de producten zitten te staren.

Auteur:  summergame [ di aug 30, 2011 13:36 ]

Wanneer je al je geld opdoet aan haarproducten en accessoires ;)

Auteur:  Marcella [ wo aug 31, 2011 09:07 ]

Als je op vakantie continu loopt om te kijken naar alle Spaanse vrouwen met prachtig lang haar

Auteur:  Aisha [ wo aug 31, 2011 10:24 ]

wanneer iemand, die niets met HF te maken heeft in haar facebookstatus schrijft:

"Smelling like cocoa butter en kokos oil. Like me new shampoo"

en je al weet al dat het om ultra doux gaat :p
(en dat ging het ook)

Auteur:  Iejoor [ wo aug 31, 2011 14:16 ]

wanneer je meer dan de halve voorraad henna in jouw kleur vanuit een ander filiaal van de Tuinen laat aanrukken omdat ie nu toch in de aanbieding is.

Auteur:  seraphina [ wo aug 31, 2011 14:58 ]

:giechel

Ik spoor bijna iedereen aan om haar haren te laten groeien..maar volgens velen zit er dan geen 'model' meer in.

Auteur:  Goudelsje [ wo aug 31, 2011 20:16 ]

Wanneer je gaat shoppen en éérst om spullen voor je haar gaat en dan de rest doet ^^

Auteur:  Tiger [ wo aug 31, 2011 20:47 ]

Wanneer je kromme tenen krijgt als je een vrouw een tas of rugzak over haar lange haar klemt en je denkt: "Denk toch om je puntjes!"

Auteur:  Marcella [ wo aug 31, 2011 21:56 ]

Wanneer je moeders collega jou om advies vraagt mbt producten voor haar droge krulhaar.

Auteur:  Pha [ vr jan 13, 2012 23:09 ]

anneer je je oudste zus ruzie geeft, omdat ze te veel van haar haren heeft laten knippen. En als ze dan het excuus geeft dat haar punten droog waren, een speech afsteken over juist verzorgen en haar uiteindelijk naar huis sturen met een pot met een grote kwak van je favoriete supervoedende conditioner...
Wanneer je dat dus hebt gedaan en je zus na zoveel tijd toch stiekem moet toegeven dat ik gelijk had en dan een hele fles bij me bestellen :p

Wanneer je een vriendin een ellenlange e-mail moet sturen, omdat ze alle mogelijk tips wou om haar droog haar te verzorgen, lol

Auteur:  Skjønnhår [ za jan 14, 2012 09:53 ]

@ Goudelsje: Zo herkenbaar!
@ Tiger! Jaa, dat heb ik ook! Doet nog net geen pijn, hahaha!

Wanneer je mensen aanspreekt en complimenteert op hun prachtige lange haren.

Auteur:  Pha [ ma jan 23, 2012 13:08 ]

...wanneer je toetsenbord vol conditionerspatten zit, omdat je naar een haarfilmpje aan het kijken was terwijl je een deep treatment in je haren doet :bloos

Auteur:  Damenie [ ma jan 23, 2012 22:28 ]

XD
... als je naar de toko gaat om *zogenaamd* kruiden te kopen, maar eigenlijk gewoon graag wilt staren naar alle haarolies en andere haarproducten :bloos2

Auteur:  :Esmeralda: [ di jan 24, 2012 14:53 ]

:D

Als je aan je klasgenoten, die hun haren altijd opsteken, vraagt of ze het even los willen doen want je bent nieuwsgierig naar hoe lang het nu is xD

Auteur:  Marcella [ di jan 24, 2012 22:40 ]

..wanneer je toetsenbord vol conditionerspatten zit, omdat je naar een haarfilmpje aan het kijken was terwijl je een deep treatment in je haren doet :bloos
:rollin :rollin

...wanneer je tijdens het vullen van de haarverzorging zo vaak op de ingredientenlijsten zit te kijken, dat je nu precies weet waar wat in zit :gniffel

Auteur:  Karasu [ za feb 11, 2012 11:46 ]

... je vriendje thuis komt van het boodschappen doen en zegt: "Ik heb ook weer honing meegenomen... voor je haar" :grijns

Auteur:  Ara [ za feb 11, 2012 13:48 ]

.. je The Voice Kids aan het kijken bent en bij elk langharig zangeresje tegen je vriend schreeuwt: "Kijk nou wat een mooie bos haar dat kind heeft!!"

:bloos3

Auteur:  Iejoor [ za feb 11, 2012 14:12 ]

. je The Voice Kids aan het kijken bent en bij elk langharig zangeresje tegen je vriend schreeuwt: "Kijk nou wat een mooie bos haar dat kind heeft!!"

:bloos3
Haha, zo zat ik gisteravond ook!

Auteur:  Iejoor [ di feb 21, 2012 20:06 ]

wanneer je het jammer vindt dat manlief een pudding van de melk gemaakt heeft (saroma pudding), omdat je de melk door je haar had willen doen...

Auteur:  Anewstart [ di feb 21, 2012 22:55 ]

Haha Iejoor, zie het al helemaal voor me!

-Wanneer vriendlief je de hele avond wil ontwijken en zich voor die avond distancieert van de woonkamer gezien deze gevuld is met de dabur amla olie geur welke vriendlief zwaar niet kan uitstaan-

Auteur:  Iejoor [ wo feb 22, 2012 08:14 ]

En die olie ruikt juist zo lekker!
(Okee, je moet er even aan wennen)

Auteur:  Tiger [ wo feb 22, 2012 18:17 ]

Ik heb al heel vaak gehoord dat mannen niet van de geur van amla houden.

Auteur:  Iejoor [ do feb 23, 2012 08:19 ]

k heb al heel vaak gehoord dat mannen niet van de geur van amla houden.
Ik kan het vanavond wel eens bij mijn lief testen. Haha!

Auteur:  Anewstart [ wo feb 29, 2012 03:02 ]

@ Tiger: ja vreemd vind ik dat, wat mij betreft ruikt het immers heerlijk:-) maar vriendlief houdt gewoon niet van overheersende geuren geloof ik en vooral niet als het ook nog eens niet-alledaagse geuren zijn.

@Iejoor:
En, hoe vond hij het?

Auteur:  Iejoor [ wo feb 29, 2012 11:09 ]

Het is er nog niet van gekomen!

Auteur:  Scarlett [ do maart 01, 2012 22:12 ]

Wanneer een van je katten 's avonds in bed je haar probeert te wassen om
je op shampoo te laten besparen en je dat niet wilt omdat je "goede"
producten wil gebruiken en die zitten helaas niet in het poesje....... :giechel

Auteur:  Pha [ do maart 01, 2012 22:18 ]

Moet hier zo hard mee lachen, maar waarschijnlijk om de verkeerde redenen :rollin

Auteur:  Scarlett [ do maart 01, 2012 22:28 ]

Ik kan er toch niks aan doen dat de ingredienten niet op hem vermeld staan,
en ik wil liever geen cones gebruiken.

Auteur:  Tiger [ ma maart 05, 2012 00:12 ]

Sorry, ik moet ook lachen (foei, Pha)   :gniffel

Auteur:  Aisha [ ma maart 05, 2012 08:07 ]

ha ha ha ha :p

Auteur:  Pha [ di apr 24, 2012 11:26 ]

Je bent een echt HF'je wanneer...

...je berichten via facebook krijgt van mensen die raad nodig hebben over hun haar, omdat ze naar domme dingen hebben geluisterd van domme mensen zoals highlights laten zetten om minder vettig haar te hebben (wtf???) en nu met kapot haar zitten...

...wanneer je dan dus goed moet nadenken wat je zal zeggen en beseffen dat je niet kan afkomen met tips over kokosnootolie en weet ik wat, omdat het mensen bang maakt :giechel

Auteur:  Iejoor [ di apr 24, 2012 19:02 ]

Wanneer je in een blad leest dat redken olie voor haar iets relatief nieuws is en denkt; wat idioot, het is gewoon argan olie.

Auteur:  Ingher [ do apr 26, 2012 18:11 ]

Wanneer je het maar vreemd vindt dat je keer op keer moet uitleggen dat al je haar bijeen gehouden wordt door een enkel stokje.

Auteur:  Iejoor [ do apr 26, 2012 18:41 ]

anneer je het maar vreemd vindt dat je keer op keer moet uitleggen dat al je haar bijeen gehouden wordt door een enkel stokje.
Haha, ja echt wel.

Auteur:  keltickitten [ vr mei 04, 2012 10:35 ]

Je met je haren tussen een autoportier zit.

Auteur:  Marcella [ ma mei 07, 2012 20:29 ]

Je meer weet over cones en sulfaten dan de verkoopster bij The Body Shop (overigens een schat van een meid die wél alles wist over gezichtsverzorging en make-up)

Auteur:  Skadhii [ do mei 10, 2012 19:25 ]

Als je, wanneer het regent, een sjaal om doet puur om je vlecht droog te houden.

Auteur:  Astarte [ vr mei 11, 2012 13:02 ]

Als je een foto van jezelf van achteren ziet, en alleen maar kijkt naar je haren.
De meeste dames zouden vooral kijken naar hun zitvlak.
Wij HF's kijken er gewoon overheen.

Auteur:  Marcella [ za mei 12, 2012 08:49 ]

^ Whahahahahaha heel erg waar! :rollin

Auteur:  Mo [ za mei 12, 2012 14:23 ]

als je haar types gaat schatten als je mooi haar voorbij ziet komen ^^

Auteur:  Iejoor [ za mei 12, 2012 14:29 ]

Niet alleen bij foto's van de achterkant...

Auteur:  Iejoor [ ma mei 21, 2012 13:33 ]

Je 8 flessen conditioner in de kast hebt staan en maar 2 flessen shampoo...

Auteur:  Pha [ di jun 05, 2012 17:36 ]

...wanneer de olijfolie om te bakken op is, 5 seconden paniek omdat je je vlees moet bakken en dan glunderend olijfolie uit je kamer gaan halen, omdat je die voor je haren gebruikt :gniffel

Auteur:  Iejoor [ di jun 05, 2012 17:38 ]

Haha, ja dat ken ik! Had ook de fles olijfolie uit de badkamer gehaald voor de salade laatst, haha!!

Auteur:  Gitte [ di jun 05, 2012 17:41 ]

Wanneer je bij een massage vraagt naar extra olie voor je haar.

Auteur:  Damenie [ di jun 05, 2012 19:41 ]

Als je altijd achterin de bus gaat zitten, zodat je naar kapsels van mensen kan kijken :p
Vooral dames op leeftijd hebben soms prachtige updo's ^^

Auteur:  Golden [ vr jun 08, 2012 18:11 ]

... je je haar moet vastmaken omdat ze anders in je bord (met botersaus) hangen.
Zou mijn haar van boter houden?... :suspicious

Auteur:  Pha [ vr jun 08, 2012 18:14 ]

Zou mijn haar van boter houden?... :suspicious
Ja, deuh :p Vet en proteïnen, njam!

Auteur:  Iejoor [ vr jun 08, 2012 18:16 ]

:bloos2 Eh... dit zegt genoeg denk ik..:

Auteur:  Gitte [ vr jun 08, 2012 18:37 ]

:gniffel OMG! je bent een opper-HFje

Auteur:  Iejoor [ vr jun 08, 2012 18:48 ]

Het was in de aanbieding, tweede pot voor 1 cent (kleine potjes). En toen bedacht ik me daarna pas dat ik nog een grote volle pot had en de grote dus die al wel aangebroken is...
Ik vergeet nog wel eens hoeveel ik heb. Heb ik ook met conditioner..

Auteur:  Golden [ vr jun 08, 2012 19:31 ]

Wat een mooie voorraad heb je daar :D

Auteur:  Marcella [ vr jun 08, 2012 21:43 ]

...je wit weg trekt van schrik als je schoonzusje je de voorbereidingsinstructies geeft voor de krullen die ze bij je wil maken voor een bruiloft: "Haar wassen en géén conditioner gebruiken!"
Uhm :scared

Auteur:  Rusalka [ za jun 09, 2012 16:10 ]

Ze zei niks over olie. ^^

Auteur:  Iejoor [ za jun 09, 2012 17:21 ]

e zei niks over olie. ^^
:grijns

Auteur:  Marcella [ zo jun 10, 2012 11:29 ]

XD :giechel

Auteur:  Golden [ zo jun 10, 2012 19:21 ]

... wanneer je enkele dagen geleden hebt vastgesteld dat je echt je haar moet vastmaken tijdens het eten, maar het toch niet doet... Het was crème brûlée deze keer.. :rolleyes

Auteur:  Karasu [ zo jun 10, 2012 19:57 ]

:gniffel

..wanneer je bijna tegen iemand opbotst omdat je teveel werd afgeleid door een vrouw met prachtig lang, dik haar. :bloos

Auteur:  Pha [ zo jun 10, 2012 21:29 ]

.. wanneer je enkele dagen geleden hebt vastgesteld dat je echt je haar moet vastmaken tijdens het eten, maar het toch niet doet... Het was crème brûlée deze keer.. :rolleyes
Lol ^^

Ik heb hetzelfde bij het koken, soms te gehaast en het niet opsteken en dan met je haar in kokend water zitten, niet gezond... :gniffel

Auteur:  Marcella [ zo jun 10, 2012 22:26 ]

Ik heb zo een keer mijn haar mee gewentelteefd (uitgevallen haar hoor, maar toch, het meurde!)

Auteur:  summergame [ ma jun 11, 2012 09:31 ]

Wanneer je te weinig plaats hebt in je kamer om al je haarproducten op te bergen,gevolg: rond heel de kamer vind je wel een of ander productje. Bovenop mijn kast staan 2 bakken vol...bloos

Auteur:  Skjønnhår [ ma jun 11, 2012 19:27 ]

Als je op tv uit een kapsel kan opmaken dat ze lang haar heeft en net zo lang blijft kijken naar de show totdat je kunt zien hoe lang haar haar is.

Auteur:  Rnata [ ma jun 11, 2012 20:59 ]

Als je op je werk (bij een supermarkt) bij iedere fles shampoo die je tegenkomt de ingrediëntenlijst gaat lezen :giechel

Auteur:  Marcella [ ma jun 11, 2012 21:33 ]

Heel herkenbaar! Ik deed dat bij de Etos toen ik daar nog werkte ook de hele tijd :gniffel

Auteur:  Skjønnhår [ di jun 12, 2012 06:23 ]

Hihi, doe ik ook altijd.

Auteur:  summergame [ di jun 12, 2012 07:39 ]

Of opendoen en ruiken hihi.

Auteur:  Aisha [ di jun 12, 2012 10:00 ]

Je een nieuw paspoort zou willen laten maken, alleen omdat je haar op de oude foto niet meer up to date is.

Auteur:  Pha [ di jun 12, 2012 10:17 ]

e een nieuw paspoort zou willen laten maken, alleen omdat je haar op de oude foto niet meer up to date is.
Jaaaa!
Ik was zo blij dat overlaatst mijn identiteitskaart moest vernieuwd worden ^^ Nu klopt het plaatje tenminste!

Auteur:  Aisha [ do jun 14, 2012 08:06 ]

mijn paspoort is in april vernieuwd XD dus tegen de tijd dat ik weer een nieuwe krijg zal het wel weer lang zijn.

je bent ook een HF't wanneer je haren te kort zijn om stokjes te gebruiken, maar je toch aan het overwegen bent om een mooi paar te kopen, want op een dag zal je ze dan toch kunnen gebruiken :p

Auteur:  Pha [ za jun 16, 2012 18:53 ]

...wanneer je aan de kassa staat aan te schuiven en mensen je aanstaren, omdat je letterlijk heel je armen vol hebt aan conditionerflessen (10 om exact te zijn :p) die je koopt voor een ander HF'je :giechel

Auteur:  Marcella [ zo jun 17, 2012 00:08 ]

..wanneer je aan de kassa staat aan te schuiven en mensen je aanstaren, omdat je letterlijk heel je armen vol hebt aan conditionerflessen (10 om exact te zijn :p) die je koopt voor een ander HF'je :giechel
:cheer :cheer :cheer

Auteur:  fairy666tale [ zo jun 17, 2012 13:34 ]

Als de aankoop van flessen conditioner je hetzelfde gevoel geeft als nieuw speelgoed toen je een kind was :gniffel

Auteur:  Golden [ zo jun 17, 2012 16:23 ]

wanneer je rillingen over je rug krijgt bij het horen van sissend haar op TV (hittebeschermende spray + krultang = sssssssssssssss :scared )

Auteur:  Iejoor [ zo jun 17, 2012 20:47 ]

wanneer je steeds vaker met je haar klemt zit tussen shirt en jas, jas en tas, rug en rugleuning enz.. :D
En daar nog blij mee bent ook!! :fier

Auteur:  Marcella [ ma jun 18, 2012 09:59 ]

En daar nog blij mee bent ook!! :fier
:rollin so true!

Auteur:  Aisha [ di jun 19, 2012 07:39 ]

je je zusje voor haar bruiloft een bruidskapsel & visagie kado geeft, en je zit al te zoeken naar geschikte kapsters terwijl de datum nog niet eens bekend is XD

Auteur:  Gitte [ di jun 19, 2012 12:13 ]

wanneer je collega's weten dat -als er een zending binnenkomt met conditioner of olietjes - dit maar voor 1 vrouw kan zijn binnen de firma :bloos3 :bloos2

Auteur:  Damenie [ di jun 19, 2012 14:01 ]

..wanneer je aan de kassa staat aan te schuiven en mensen je aanstaren, omdat je letterlijk heel je armen vol hebt aan conditionerflessen (10 om exact te zijn :p) die je koopt voor een ander HF'je :giechel

haha, herkenbaar! XD ik deed dat een keer en toen kreeg ik de opmerking "ja nou ja, je hebt natuurlijk ook wel veel conditioner nodig met zulk haar he" jep... :bloos2

Auteur:  Golden [ zo jun 24, 2012 16:19 ]

wanneer je het hele huis kuist om te slijmen bij je moeder om toch maar die shampoo+conditioner te mogen bestellen van iHerb :bloos2

Auteur:  Pha [ zo jun 24, 2012 18:47 ]

anneer je het hele huis kuist om te slijmen bij je moeder om toch maar die shampoo+conditioner te mogen bestellen van iHerb :bloos2
En is het gelukt?

Auteur:  Gitte [ zo jun 24, 2012 18:48 ]

anneer je het hele huis kuist om te slijmen bij je moeder om toch maar die shampoo+conditioner te mogen bestellen van iHerb :bloos2
:gniffel ok, you have past the test ;)

Auteur:  Golden [ zo jun 24, 2012 18:49 ]

En is het gelukt?
Ze moet er nog even over nadenken, maar volgens mij zal het wel lukken :fier

Auteur:  zoef3zoey [ di jun 26, 2012 11:09 ]

Wanneer je het haar van je huisdier vlecht ook al weet je dat het niet blijft zitten.

Auteur:  Iejoor [ vr jul 06, 2012 07:56 ]

je het eigenlijk zonde vindt om te gaan sporten want je haar zit net goed en volumineus en dan ga je sporten en dan ga je zweten dus weer je haar wassen en tja, hoe het dan weer zit??

Auteur:  Damenie [ vr jul 06, 2012 16:05 ]

Haha, heel herkenbaar! Alleen dan dat ik het weer moet wassen ;)

Auteur:  Marcella [ do aug 02, 2012 21:34 ]

...de verkoopster in de drogisterij vraagt of al die conditioners voor jezelf zijn of dat je ze cadeau gaat geven... XD

Auteur:  Rentlle [ vr aug 03, 2012 11:30 ]

je moeder zegt dat ze die parfum van je echt niet zo lekker ruiken vindtdie in het badkamerkastje staat.
Wat logisch is.. aangezien het olijfolie is... (ik vond dat het in een mooi potje moest ... :p)

Auteur:  Rusalka [ vr aug 03, 2012 15:21 ]

e moeder zegt dat ze die parfum van je echt niet zo lekker ruiken vindtdie in het badkamerkastje staat.
Wat logisch is.. aangezien het olijfolie is... (ik vond dat het in een mooi potje moest ... :p)
:rollin

Auteur:  Ingher [ za aug 04, 2012 08:25 ]

:giechel Hahahaha!

Auteur:  Aisha [ zo aug 12, 2012 12:29 ]

wanneer je als je foto's moet dateren je dat doet aan de lengte en kleur van je haar.
en dat het dan is het opeens heel makkelijk dat je al een paar jaar een dagboekje bijhoud over je haargroei XD

Auteur:  Pha [ zo apr 28, 2013 09:41 ]

Wanneer Iherb je niks meer te bieden heeft, omdat je zowat alles hebt uitgeprobeerd...

Auteur:  frien [ di mei 07, 2013 22:13 ]

Wanneer je constant in de spiegel kijkt (inclusief etalageruiten, autoruiten, ruiten van huizen, etc.) met je hoofd een beetje schuin, om te zien of je haar al langer is dan voorheen. En dat er dan ineens iemand in die auto/huis/winkel zit die je vreemd aankijkt.

Auteur:  Aisha [ za aug 31, 2013 19:35 ]

als je 1000 keer gillend opspringt omdat je denkt dat er een spin op je loopt, en dan blijkt het een haar te zijn.

Als je de 1001ste keer niet opspringt wanneer je iets voelt kriebelen, omdat je denkt dat het toch een haar is.
En dan blijkt het opeens toch een spin te zijn :nerveus :crying2 :valflauw

Auteur:  Pha [ za aug 31, 2013 20:19 ]

ls je 1000 keer gillend opspringt omdat je denkt dat er een spin op je loopt, en dan blijkt het een haar te zijn.

l
l
l
l
l
\/

Als je de 1001ste keer niet opspringt wanneer je iets voelt kriebelen, omdat je denkt dat het toch een haar is.
En dan blijkt het opeens toch een spin te zijn :nerveus :crying2 :valflauw

Hier moest ik toch stiekem om gniffelen :gniffel

Auteur:  Aqua_Lily [ za aug 31, 2013 20:23 ]

Herkenbaar! XD

Ik denk de laatste tijd telkens dat het muggen zijn, terwijl het m'n haar is xDD

Auteur:  Marcella [ za aug 31, 2013 21:18 ]

Hahahaha het is zo herkenbaar Aisha!

Auteur:  Aisha [ di sep 03, 2013 18:14 ]

Ik kan er nu ook wel om lachen, maar geez, ik zat echt tegen het plafond toen ik opeens een grote zwarte spin mijn arm op zag lopen :p
En arme Mars, hij zat net op het toilet en hij wist niet hoe snel hij eraf moest komen, ik denk dat ie dacht dat ik vermoord werd ofzo XD

Auteur:  :Esmeralda: [ di sep 03, 2013 19:37 ]

haha;)

Je bent een echt HF'je, wanneer je je nieuwe klas ontmoet tijdens Communicatieve vaardighedenles en je alleen maar jaloers zit te zijn op het haar van de vrouw die naast je zit:P Zwart, dik, krullend, awesome :o

Auteur:  Iejoor [ do sep 19, 2013 22:14 ]

Dat je er om moet denken dat je niet je haar uit je gezicht veegt met de hand waarmee je de rollijn van de hond vasthoudt, want als de hond stil staat en jij doorloopt, rolt de lijn op en dan gaat je haar mee de flexi in.
Verkeerde flexi.

Auteur:  Andalea [ do sep 19, 2013 23:42 ]

Als je tijdens een warme zomerdag met de ramen van je auto open wil rijden maar dan toch de ramen moet toedoen omdat je de weg niet meer ziet door al het haar voor je ogen :p Of ben ik de enige die soms met ontploft kapsel in de auto zit??

Auteur:  prankdemon [ vr sep 20, 2013 10:33 ]

Dat is wel het chille aan nog langer: het waait wat lager zeg maar. Hoewel ik meestal wel een stokje inheb.

Auteur:  Goudelsje [ vr sep 20, 2013 16:30 ]

Nou, als ik mijn haar los heb in de auto, met de ramen open, is het net of ik onder stroom sta! Haren staan alle kanten op!

Auteur:  Andalea [ zo sep 22, 2013 11:29 ]

Ahja , die heb ik ook al vaak voor gehad!

Auteur:  Aisha [ wo okt 02, 2013 14:54 ]

Je je vriendje vraagt om wat foto's van je knot te maken, en je krijgt er alleen foto's van je kont voor terug XD

Auteur:  Marcella [ wo okt 02, 2013 16:45 ]

Whahahahahahaha daar moest ik echt heel hard om lachen XD

Auteur:  Gitte [ wo okt 02, 2013 17:30 ]

lol :gniffel

Auteur:  Marcella [ zo okt 27, 2013 19:34 ]

...een vriendin je foto's stuurt van ingrediëntenlijsten met de vraag of het goede shampoos zijn en jij alleen aan de ingredienten en lettertype kan zien welk merk het is en welke shampoo XD

Auteur:  Andalea [ ma nov 04, 2013 13:25 ]

je aan de douches van het zwembad alleen interesse hebt in de shampoo's en conditioners die andere mensen gebruiken.. :)

Auteur:  venusje [ ma nov 04, 2013 13:39 ]

Je vriendje je shampoo van iherb gebruikt omdat hij ze beter vind dan zijn standaard douchegel
En daarna vraagt of je voor hem er geen extra wilt meebestellen :D

Auteur:  Aisha [ za nov 09, 2013 12:20 ]

Je midden in de nacht wakker word en je je als eerste afvraagt waar je toch je 60th street vorkjes hebt gelaten na je verhuizing XD

Auteur:  Rusalka [ zo nov 10, 2013 11:39 ]

e midden in de nacht wakker word en je je als eerste afvraagt waar je toch je 60th street vorkjes hebt gelaten na je verhuizing XD
:giechel En heb je ze ook al gevonden?

Auteur:  Aisha [ zo nov 10, 2013 13:09 ]

Nee nog niet, maar ik heb ook nog niet goed gezocht eigenlijk :p

Auteur:  Gitte [ ma nov 11, 2013 21:20 ]

haha Aisha :rollin

Auteur:  Pie [ di nov 12, 2013 23:01 ]

e vriendje je shampoo van iherb gebruikt omdat hij ze beter vind dan zijn standaard douchegel
Vooral als die kaal is :p

Auteur:  venusje [ wo nov 13, 2013 11:58 ]

e vriendje je shampoo van iherb gebruikt omdat hij ze beter vind dan zijn standaard douchegel
Vooral als die kaal is :p

hij gebruikt em dan ook als douchegel XD

Auteur:  Astarte [ do dec 05, 2013 19:43 ]

Als je in de bus zit en iemand zijn haar zit kammen en wilt zeggen:
mevrouw u moet de haren van onder naar boven kammen, en niet van boven naar onder.

Auteur:  Aisha [ do dec 05, 2013 21:12 ]

e midden in de nacht wakker word en je je als eerste afvraagt waar je toch je 60th street vorkjes hebt gelaten na je verhuizing XD
:giechel En heb je ze ook al gevonden?

Ik heb ze gevonden :D

Auteur:  Rusalka [ vr dec 06, 2013 17:51 ]

Cool! En gelukkig maar :D

Auteur:  prankdemon [ vr dec 20, 2013 15:01 ]

... je twee wildvreemde dames bij de drogist ongevraagd adviseert in de aanschaf van goede shampoo en conditioner.

(Zo stonden zulke onzin uit te kramen over siliconen en sulfaten dat ik het niet langer kon aanhoren. Duidelijk een geval van de bel wel horen luiden maar geeeeeeeeeeen idee waar de klepel hangt.)

Auteur:  Pha [ di dec 31, 2013 08:08 ]

Je bent een echt HF'je wanneer je probeert een foto te nemen op het werk, aangezien de wc spiegel hier daar pérfect voor is.
En dan stiekem weglopen eens je denkt dat er iemand op komst is :giechel

Auteur:  Astarte [ di dec 31, 2013 15:47 ]

Als je in een wok restaurant nog een paar wegwep eetstokjes meeneemt voor je haar.

Auteur:  Rusalka [ wo jan 01, 2014 15:39 ]

ls je in een wok restaurant nog een paar wegwep eetstokjes meeneemt voor je haar.
Haha, dat heb ik ook een keer gedaan! De stokjes waren alleen een beetje te kort (en ook nogal ruw) :(

Auteur:  Astarte [ vr jan 03, 2014 14:48 ]

Voor de ruwheid kun je een nagelvijl gebruiken. Mijn eetstokjes waren nogal van de lange kant, maar daarvoor hebben we een zaag.
Moet er toch eens een knot meemaken, misschien wel een Chinese knot.

Auteur:  fairy666tale [ za jan 04, 2014 18:42 ]

Als je blij bent omdat je bijna op je haar kan zitten (en je pa dan niet eens verbaast is dat je daar blij over bent) XD

Auteur:  Aisha [ wo jan 08, 2014 19:56 ]

Je een meisje ziet dat maximaal 6 jaar is met haar tot over dr bips. en je jezelf dan dit afvraagt:

Hoe kan zij als een 6 jarige zo lang haar hebben? het mijne is geknipt tot schouder en ik zou in totaal 5 jaar nodig hebben om van schouder naar tailbone te groeien.
Maar zij is 6...en je kan het eerste jaar niet echt meerekenen, want babyhaar is niet hetzelfde. En ja, ze is misschien kleiner maar als je haar haren op mijn hoofd zou plakken zou ik toch zeker aan tailbone zitten.
En voor haar hoefde het niet vanaf kin te groeien maar vanaf haar schedel, en dat kost toch zeker ook een jaar. Dus hoe kan zij nou al zo lang haar hebben terweil mijn haar nog zo lang moet groeien om op zo'n lengte te komen? :hysterisch

Auteur:  Rusalka [ za jan 11, 2014 18:13 ]

e een meisje ziet dat maximaal 6 jaar is met haar tot over dr bips. en je jezelf dan dit afvraagt:

Hoe kan zij als een 6 jarige zo lang haar hebben? het mijne is geknipt tot schouder en ik zou in totaal 5 jaar nodig hebben om van schouder naar tailbone te groeien.
Maar zij is 6...en je kan het eerste jaar niet echt meerekenen, want babyhaar is niet hetzelfde. En ja, ze is misschien kleiner maar als je haar haren op mijn hoofd zou plakken zou ik toch zeker aan tailbone zitten.
En voor haar hoefde het niet vanaf kin te groeien maar vanaf haar schedel, en dat kost toch zeker ook een jaar. Dus hoe kan zij nou al zo lang haar hebben terweil mijn haar nog zo lang moet groeien om op zo'n lengte te komen? :hysterisch
Haha dat denken daar betrap ik mezelf ook op als ik een jong meisje met lang haar zie!

Bedankt voor de tip met de nagelvijl Astarte, dat ga ik eens proberen! Ben benieuwd naar je Chinese knot :D

Auteur:  Pha [ do jan 16, 2014 20:37 ]

Je bent een echt HF'je wanneer je shampoo's en conditioners zit te bekijken om jezelf op te beuren en dat ook degelijk helpt :)

Auteur:  Astarte [ zo jan 19, 2014 14:24 ]

Als je, je voorraad shampoo en conditioners bekijkt, en weet wat je in je vorige leven was.
Een hamster!

@Pha, ik word ook altijd vrolijk als ik kijk naar shampoo's en conditioners, vooral bij de drogist.

Auteur:  Golden [ wo jan 29, 2014 18:38 ]

Wanneer je UREN op iHerb rondsnuffelt, vanalles in je winkelmandje gooit en het uiteindelijke bedrag over de 100 euro komt
En je er dan weer alles uitsmijt :rolleyes

Auteur:  Pha [ wo jan 29, 2014 18:47 ]

Je kan ook gewoon een wish list bijhouden hé? :D

Auteur:  Golden [ wo jan 29, 2014 19:24 ]

Just !! Kan ik alles weer bij elkaar gaan zoeken :D

Auteur:  prankdemon [ ma feb 03, 2014 19:25 ]

Wanneer je blij wordt van het gekriebel van haar op je dijen.

Auteur:  Astarte [ do jun 05, 2014 21:44 ]

Als je bij het haar kammen, maar liefst 4 kammen gebruikt. Namelijk een grove kam, een gewone borstel, de tangleteezer en een nep tangleteezer (met langere punten en een handvat). Geen wonder dat het steeds langer duurt voordat mijn haar gekamd is. Moet wel toegeven dat ik het idee heb dat mijn haar meer glanst maar dat zal wel komen door de tangleteezer.

Auteur:  Aviendha [ ma jun 16, 2014 18:21 ]

Als je Grey's Anatomy alle seizoenen weer opnieuw kijkt en bij alle dames (vooral Christina en Izzie) kijkt of ze een ficcare dragen en welke :mrgreen:
&
Als je een aflevering van Grey's seizoen 6 kijkt waar het slechter gaat tussen Callie en Arizona en Arizona daarom alleen over onzindingen praat, waardoor ze de ingrdienten van de shampoo opleest en zegt dat ze geen idee heeft waar die voor diene, het eerste ingredient die ze noemt is demithicone en jij wel weet waar dat voor is :lol:

Auteur:  Pha [ vr sep 26, 2014 06:26 ]

....je een zak vol haarproducten meebrengt voor een collega zodat ze staaltjes kan kiezen.

Auteur:  Athanasia [ zo sep 28, 2014 13:50 ]

...je voortdurend kapsels zit te verzinnen, uitprobeert en tot de conclusie komt dat ze op niks trekken of voor geen meter blijven zitten.

Auteur:  Pha [ zo okt 05, 2014 16:14 ]

Heb iemand aan de kokosolie gekregen

Hopelijk vindt ze mijn staaltjes van shampoo's en conditioners ook fijn :D

Auteur:  Athanasia [ zo okt 05, 2014 16:24 ]

Wat, dat kindje? Is dat een grapje?

Auteur:  Pha [ zo okt 05, 2014 16:26 ]

Ah oei, dat kindje is een meme van 9gag.

Wilt zeggen van "joepie, ik heb iets bereikt" :)

Auteur:  Athanasia [ zo okt 05, 2014 16:30 ]

Ooh. Hihi XD Vond het echt zo gek, een kindje dat net zand zit te eten op het strand, met "vettige" haartjes.

Auteur:  fairy666tale [ di okt 07, 2014 14:33 ]

Als je bij jezelf geen Carmenset in kan draaien (om te oefenen voor school), omdat je armen niet lang genoeg zijn om een pluk haar bij de punten omhoog te houden...

Auteur:  Skjønnhår [ wo okt 08, 2014 12:42 ]

Als je helemaal opleeft wanneer iemand zegt dat je haar zo mooi lang is. En als iemand zegt dat je om die reden opvalt.

Auteur:  Astarte [ zo okt 12, 2014 12:53 ]

Als je kijkt naar Koefnoen (Nederlands cabaretesk televisieprogramma). En de vrouw die bij de kapper komt volledig begrijpt.
Het is ook moeilijk om een goede kapper te vinden, als je net een goede gevonden had. Het kappergedeelte filmpje begint bij 15.40 min.

http://www.npo.nl/koefnoen/11-10-2014/AT_2015752

Auteur:  Astarte [ di okt 14, 2014 12:46 ]

Auteur:  Skjønnhår [ wo okt 15, 2014 17:49 ]

Je bent een echt HF'je: als er een vrouw met een cinnamonbun voor je staat en je in je gedachten haar haar los aan het draaien ben om te kijken hoe lang het ongeveer zal zijn, hahaha.

Auteur:  Athanasia [ zo nov 02, 2014 17:42 ]

Voor mede-Belgen (en Nederlanders die Mega Mindy kennen): wanneer je de middeleeuwse Toby extreem hot vindt :ohmy

De middeleeuwse Mega Mindy heeft een classic length vlecht, en haar oma ook, in het rood :p

Auteur:  Ellis [ do nov 20, 2014 20:19 ]

Het koefnoen filmpje is geweldig en ERG herkenbaar :gniffel

Auteur:  Rusalka [ do nov 20, 2014 21:42 ]

Lol, arme kapper!
Megamindy staat me nog wel ergens van bij, maar ik had haar niet herkend.

Auteur:  Marcella [ do nov 20, 2014 22:49 ]

Dat filmpje :')

Auteur:  prankdemon [ ma nov 24, 2014 19:00 ]

Je je leerlingen in plaats van biologie leert hoe ze met een stokje hun haar op moeten steken. :grijns

Auteur:  Rusalka [ di nov 25, 2014 15:49 ]

e je leerlingen in plaats van biologie leert hoe ze met een stokje hun haar op moeten steken. :grijns
dat is ook belangrijk! Als ze met hun haar door een koeienoog slierten die ze moeten ontleden gaat het niet goed. Het hoort gewoon bij de veiligheidsinstructies ^^

Auteur:  Athanasia [ di nov 25, 2014 17:09 ]

Hihi :p Dat is een leuke.

Auteur:  Astarte [ wo nov 26, 2014 15:09 ]

e je leerlingen in plaats van biologie leert hoe ze met een stokje hun haar op moeten steken. :grijns
dat is ook belangrijk! Als ze met hun haar door een koeienoog slierten die ze moeten ontleden gaat het niet goed. Het hoort gewoon bij de veiligheidsinstructies ^^

Volledig mee eens.

Auteur:  Chocolate [ zo feb 08, 2015 21:33 ]

Je bijna iemand een opfris-cursus 'Hoe kam je je haar' wilt geven als je ziet dat iemand alle knotten eruit trekt met een borstel van boven naar onderen.
Arm haar. :nopompom

Auteur:  prankdemon [ zo feb 08, 2015 21:55 ]

e bijna iemand een opfris-cursus 'Hoe kam je je haar' wilt geven als je ziet dat iemand alle knotten eruit trekt met een borstel van boven naar onderen.

O ja, als ik dat zie krijg ik altijd gelijk pijn aan mijn hoofdhuid en overal kriebels.

Auteur:  Aviendha [ zo feb 08, 2015 23:10 ]

Als je het woordje 'Silicoonvrij' ziet staan op een bus WD40-spray en dan meteen denkt "dat past dus in mijn conevrije haarproducten" :rolleyes :grijns
Duidelijk dat ik bij siliconen nog maar aan 1 ding denk. Hahaha.

Auteur:  Pha [ zo feb 08, 2015 23:14 ]

e bijna iemand een opfris-cursus 'Hoe kam je je haar' wilt geven als je ziet dat iemand alle knotten eruit trekt met een borstel van boven naar onderen.

Mijn zus doet dat met een zo'n metalen pinnetjes borstel.
Krijg ik echt onaangenaam kippenvel van

Auteur:  Mizzsylver [ wo feb 11, 2015 11:02 ]

als je op een kenteken de letters TBL leest en dan meteen aan het forum moet denken :grotegrijns

Auteur:  Athanasia [ wo feb 11, 2015 20:11 ]

Tailbone length, ja :p

... je een nieuwe spreuk uitvindt à la "van lange haren word je sterk... en slim" (getuige al het in-bochten-wringen en ondersteboven gaan staan om het te wassen of te kammen; de na.jaren getrainde elegantie en behendigheid om te voorkomen dat je haar ergens in valt of in blijft haken).

Auteur:  Jolieanda [ za feb 28, 2015 17:07 ]

ik ben het helemaal met Iejoor eens hahahaha, eerst nadenken wat je in je haar smeert

Auteur:  Rusalka [ za feb 28, 2015 18:07 ]

ailbone length, ja :p

... je een nieuwe spreuk uitvindt à la "van lange haren word je sterk... en slim" (getuige al het in-bochten-wringen en ondersteboven gaan staan om het te wassen of te kammen; de na.jaren getrainde elegantie en behendigheid om te voorkomen dat je haar ergens in valt of in blijft haken).

Auteur:  Chocolate [ ma maart 02, 2015 08:02 ]

Als mijn broer met zijn ogen gaat rollen als hij ziet dat ik weer olie in mijn haar doe.

Auteur:  musicfreak [ ma maart 02, 2015 09:59 ]

Mijn vriend mij een shampookenner noemt. (Echt waar.)

Auteur:  Jolieanda [ ma maart 02, 2015 15:45 ]

hahah goed teken!

Auteur:  Nicoline [ do apr 02, 2015 18:52 ]

:smile

Auteur:  Golden [ za apr 25, 2015 15:30 ]

Vriendinnen je raad komen vragen over haarverzorging :)

Auteur:  Astarte [ zo apr 26, 2015 15:10 ]

Als iemand Sisi op tv ziet en aan je moet denken.

Auteur:  musicfreak [ zo apr 26, 2015 15:39 ]

ls iemand Sisi op tv ziet en aan je moet denken.
Als ik de naam Sissi hoor moet ik aan een overleden kat denken... :(

Auteur:  Pie [ zo apr 26, 2015 16:00 ]

Ik aan een mietje :p

Auteur:  Rusalka [ ma apr 27, 2015 08:54 ]

Als ik Sisi hoor moet ik aan Astarte denken :goudelsje

Auteur:  Astarte [ ma apr 27, 2015 18:42 ]

ls ik Sisi hoor moet ik aan Astarte denken :goudelsje

Dat is lief. Maar jij bent ook een Sisi.

Auteur:  Lotje [ wo apr 29, 2015 14:54 ]

Ik mag mijn vriend zijn haren vanaf nu verzorgen, hij heeft beloofd er zelf vanaf te blijven. Hij probeert het al drie jaar te laten groeien en heeft in die tijd al twee keer de tondeuse erover gehad omdat ie vond dat het dood was, pff.
Ik heb tijden op dit moment gewacht hihi. Hij heeft hele mooie krullen. XD

Auteur:  Jolieanda [ do apr 30, 2015 12:09 ]

Succes Lotje ik ben benieuwt naar het resultaat en of het hem lukt om ervan af te blijven hahaha

Auteur:  musicfreak [ wo mei 06, 2015 13:23 ]

... je haar je in de weg zit -in de wind- als je een lekker broodje wil eten op een terras!

Auteur:  musicfreak [ di mei 12, 2015 18:42 ]

... Je moeder vindt dat je haar "nogal is gegroeid" nadat je haar hebt verteld tot waar je lagen komen. (Al heeft ze me wel al een half jaar niet meer gezien ondertussen.)

Auteur:  Tami [ za mei 16, 2015 21:09 ]

Soms uren achter elkaar informatie of accesoires zoekt voor je haar. En als je zelf je kleding begint aan te passen aan lang haar ( jas zonder capuchon) :)

Auteur:  Athanasia [ ma jul 20, 2015 11:20 ]

Wanneer je met je knot verstrikt geraakt in het net van de goal en je broertje je eruit moet verlossen.

Auteur:  Gravenimage [ vr jul 31, 2015 08:27 ]

... je je vriend van kappersbezoeken probeert te weren.

Auteur:  Nyjama [ vr jul 31, 2015 15:02 ]

... je in de trein zit en bij iedere medereiziger probeert voor te stellen hoe ze eruit zouden zien met lang(er) haar.

... je bij je oma blijft zeuren of ze die oude foto's van vroeger eindelijk heeft gevonden, omdat ze had vertelt dat ze destijds haar had tot over haar kont en je dat heel graag wil zien.

... je medelijden hebt met het haar van een vriendin wanneer je ziet hoe ruig ze het borstelt.

Auteur:  prankdemon [ vr aug 14, 2015 14:24 ]

Auteur:  Aisha [ vr aug 14, 2015 21:03 ]

En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :teehee

Auteur:  Zombie [ vr aug 14, 2015 21:03 ]

Hahahahahahaaaa(rflip) :p geweldig!

Auteur:  Pie [ vr aug 14, 2015 22:43 ]

Er had "when you see it" moeten bijstaan, ik zag het eerst niet :p

Auteur:  Athanasia [ za aug 15, 2015 07:51 ]

r had "when you see it" moeten bijstaan, ik zag het eerst niet :p

Ik ook niet. Ik was maar naar de wastafel aan het kijken...

Auteur:  Aviendha [ zo aug 16, 2015 20:47 ]

Hahaha, duurde bij mij ook ff voordat ik het zag. Ik was maar aan het zoeken naar wat ik moest zien. Hahaha.

Auteur:  Rusalka [ zo aug 16, 2015 22:29 ]

Zag het eerst ook niet, omdat je zo netjes zelf stil staat. Grappig!!

Auteur:  Rentlle [ di aug 18, 2015 23:13 ]

wooooow, idd when you see it...
hahahaha XD

Auteur:  RainDownOnFred [ wo aug 19, 2015 18:33 ]

Je bent een echt HF'je wanneer je met een jongen aan de praat raakt omdat hij zulk ontzettend mooi lang haar heeft

Auteur:  musicfreak [ vr aug 28, 2015 10:22 ]

Ik snap hem niet?

Auteur:  Athanasia [ vr aug 28, 2015 17:07 ]

Ze zijn waarschijnlijk aan de praat geraakt omdat zij zijn haar zag en hem erover aansprak. De meeste mensen zijn niet zo bezig met haar. HF'jes wel.

Auteur:  RainDownOnFred [ vr aug 28, 2015 18:09 ]

Yup zo ging het precies Athanasia!

Auteur:  sweet-devil [ vr aug 28, 2015 20:09 ]

Wanneer je baalt dat je per ongeluk 1 haar extra afgeknipt hebt tijdens S en D :P

Auteur:  Athanasia [ vr aug 28, 2015 20:38 ]

... en dat is waarom ik niet aan S&D doe. Je knipt heel snel meer af dan je kan groeien per maand.

Auteur:  musicfreak [ za aug 29, 2015 14:38 ]

img]http://img.photobucket.com/albums/v465/prankdemon/Hairfair/IMAG4818.jpg[/img]
Kan mij a.u.b. iemand de clue van deze foto uitleggen?

Auteur:  Zombie [ za aug 29, 2015 14:57 ]

Haar haren hangen vast in de kroonluchter :)

Auteur:  musicfreak [ za aug 29, 2015 15:51 ]

Oh bedankt, nu zie ik het. Lijkt me maar eng...

Auteur:  Goudelsje [ zo sep 27, 2015 22:51 ]

...je op je eigen haar gaat staan!

Auteur:  Han [ zo okt 25, 2015 12:50 ]

Wanneer je familie je obsessief noemt..

Auteur:  Lila [ zo okt 25, 2015 15:12 ]

Lol dat had ik toevallig van de week. Toen zocht ik een meetlint voor mijn haar. De reactie van mijn zusje: "Nee, dat meen je niet he? Ben je daar nou nog steeds mee bezig?"

Auteur:  Han [ zo okt 25, 2015 16:12 ]

Haha ja. Mijn broer daarnet: 'Zit je nu weer op dat f*ing haarforum?'

Auteur:  RainDownOnFred [ zo okt 25, 2015 21:20 ]

Ik dacht vandeweek dat iemand tegen mijn haar aan stond, bleek dat ik zelf met mijn onderarm op mijn haar stond...

Auteur:  Rentlle [ di nov 10, 2015 17:04 ]

Wanneer je je meetlint kwijt bent en het enige waar je mee inzit is dat je nu je haar niet kan meten :p

Wanneer heel de wereld (zo lijkt het soms wel) je om haartips begint te vragen...

Auteur:  Aisha [ di nov 10, 2015 17:36 ]

Wanneer je vriend een gespeten punt in zijn baard heeft, en je die er ab-so-luut uit moet knippen!!

Auteur:  TheDebby [ di nov 10, 2015 21:26 ]

anneer je je meetlint kwijt bent en het enige waar je mee inzit is dat je nu je haar niet kan meten :p

Wanneer heel de wereld (zo lijkt het soms wel) je om haartips begint te vragen...

Ja dat met het meetlint had ik ook, heb gewoon dezelfde dag nog een nieuwe gekocht. :gniffel

Je bent een HF'je als je on november zorgen maakt over naar welke kapper je in februari gaat.

Auteur:  Aisha [ wo nov 18, 2015 09:30 ]

Het je gelukt is om chewbacca uit het doucheputje te trekken.

Auteur:  Adora [ za nov 21, 2015 12:53 ]

Wanneer je hier zit te zeuren over je haar problemen,
niemand je antwoord en dus maar zelf antwoorden neer schrijft :D

Auteur:  Pha [ za aug 13, 2016 10:39 ]

... je te laat op het werk komt omdat je niet kon ophouden dat kapsel dat je op Castlefest had geleerd proberen na te doen
...een collega vraagt om fofo's van je haren te nemen omdat je plotseling een heel tof kapsel hebt door snel een knot te willen doen

Auteur:  musicfreak [ za aug 13, 2016 18:08 ]

... Je haar onder de riem van je tas vastzit en je het niet kunt losmaken omdat je op dat moment op de fiets zit.

Auteur:  Rusalka [ ma aug 15, 2016 13:53 ]

Je een speciaal meetlint koopt met aan de ene kant centimeters en aan de andere kant inches, zodat het makkelijker te meten is als je de lengte van de haarstokjes op Etsy met je eigen haarstokjes vergelijkt.

Auteur:  waps [ do maart 02, 2017 19:27 ]

je bank een stukje van de muur af staat zodat je je haar over de rugleuning kan zwieren. :D

Auteur:  Pha [ wo jun 14, 2017 10:36 ]

...je na al die jaren lang haar te hebben nog altijd een tevreden gevoel krijgt wanneer je je eigen reflectie ziet in een raam en dat lange haar rond je heen wappert ^^

Auteur:  Siveda [ za jul 08, 2017 12:21 ]

Je vriend zijn elektrische gitaar met onderhoudskit meeneemt, uitlegt wat alles is, en bij de olie aangekomen zegt: "En dit is olie. Niet voor je haren."

Auteur:  Kiabiah [ di jul 18, 2017 12:25 ]

Producten kopen voor de baard van mijn vriend (olie, balsem, baardshampoo etc...)

Auteur:  Sien [ vr jul 21, 2017 08:25 ]

je er achter komt dat je losse haar in zwembad en sauna echt wel irritant is.

Auteur:  Athanasia [ za jul 22, 2017 12:11 ]

... je op werkdagen slechts een helft van je haar uitkamt en de andere helft de volgende dag doet XD

Auteur:  Siveda [ za jul 22, 2017 12:15 ]

^ Lol :p

Auteur:  Scarlett [ wo aug 02, 2017 22:21 ]

Op je werk opeens meer dames een zijvlecht dragen. Wat jij altijd al regelmatig deed.

Een meisje op het werk haar haar in een staart heeft op een dag dat je dat zelf ook hebt en dan stiekem aan het uiteinde van je eigen staařt voelen of het even lang is als de hare. Ze heeft trouwens prachtig haar, ongeveer even lang als het mijne. Meestal dragen we op het werk allemaal ons haar in een knot of (bij korter haar) in een staart.

Auteur:  Athanasia [ wo aug 09, 2017 06:22 ]

Wanneer je de zetels in de trein vervloekt omdat die zo'n holle vorm hebben. Ik moet dan altijd wat krom zitten om mijn knot te accomoderen

Auteur:  Siveda [ vr aug 11, 2017 13:33 ]

Wanneer de pakketbezorger aan je vraagt: "Ben je kapster?" omdat er een pakket binnen komt van kapperskorting.com én eentje met stempel van Vlechtsalon Jerry. :p

Auteur:  Pha [ ma aug 14, 2017 10:11 ]

Wanneer je een dag later nog altijd plukken haar terugvindt van een mede HF'er omdat je zijn haar hebt geroskamd

Auteur:  Siveda [ ma aug 28, 2017 13:55 ]

Wanneer je twee flinke gespleten punten ziet en het niet super erg vindt omdat je dan je nieuwe kappersschaar kunt gebruiken. :p

Auteur:  Athanasia [ ma sep 04, 2017 07:23 ]

... je haarhobby bijna tot een échte hobby leidt: normaal koop ik alles en was al een tijdje aan een miniladekastje op Amazon voor mijn stokjes en vorken aan het denken (normaal voor juwelen bedoeld) toen ik zaterdag bij Ikea zo'n miniladekastje zag dat ik zelf nog kon schilderen en aanvullen, dus heb ik het gekocht en nu is dat mijn DIY-project :p Gisteren al wit geschilderd, straks nog een laagje en nog iets vinden om de binnenkant te bekleden. Vilt of iets soortgelijk. De meeste vilt is me wel te dun en te vast van structuur. Het enige andere goedkope dat ik kan bedenken is dampkapfilter. Iemand nog suggesties?

Auteur:  Jerryberry [ ma sep 04, 2017 07:32 ]

Auteur:  Siveda [ ma sep 04, 2017 12:07 ]

.. je haarhobby bijna tot een échte hobby leidt: normaal koop ik alles en was al een tijdje aan een miniladekastje op Amazon voor mijn stokjes en vorken aan het denken (normaal voor juwelen bedoeld) toen ik zaterdag bij Ikea zo'n miniladekastje zag dat ik zelf nog kon schilderen en aanvullen, dus heb ik het gekocht en nu is dat mijn DIY-project :p Gisteren al wit geschilderd, straks nog een laagje en nog iets vinden om de binnenkant te bekleden. Vilt of iets soortgelijk. De meeste vilt is me wel te dun en te vast van structuur. Het enige andere goedkope dat ik kan bedenken is dampkapfilter. Iemand nog suggesties?

Ben benieuwd. ^^

Je bent een echt HF'je wanneer... je over mede HF'jes droomt :grijns

Auteur:  Jerryberry [ ma sep 04, 2017 13:21 ]

Auteur:  TheDebby [ ma sep 04, 2017 19:33 ]

Oh wat leuk ik heb geen idee wat je kan gebruiken maar ik ben benieuwd naar het resultaat!

Auteur:  Athanasia [ ma sep 04, 2017 19:40 ]

color=blue]Velours stof? [/color]

Dat is nog eens een goed idee. Ik kan de dampkapfilter als onderliggende vulling gebruiken en het mooier maken met een laag fluweel erbovenop.

Auteur:  Athanasia [ ma sep 04, 2017 19:42 ]

...

color=blue]Wie dan? Hahaha [/color]

Ja, wie dan en waar ging het over? :wenkbrauw

Auteur:  Siveda [ ma sep 04, 2017 20:35 ]

...

color=blue]Wie dan? Hahaha [/color]

Ja, wie dan en waar ging het over? :wenkbrauw

Hihihi, niemand in het bijzonder en om eerlijk te zijn weet ik inmiddels niet meer waar het over ging, maar er waren meerdere personen bij elkaar, ik denk dat we op een meeting waren ofzo. :p

Auteur:  Lila [ ma sep 04, 2017 22:16 ]

... op de Uitmarkt herkend wordt en diegenen dan meteen iets zeggen over je haarlengte.

Auteur:  Siveda [ wo sep 13, 2017 15:43 ]

.. op de Uitmarkt herkend wordt en diegenen dan meteen iets zeggen over je haarlengte.

Dat is leuk! ^^

Als je wat dorre takjes van een plantje af haalt, even later naar het plantje kijkt en denkt 'wat een kort koppie'.

Alle tijden zijn GMT + 1 uur