Schakel over naar volledige site
Het algemene forum over haartjes en alles wat daarbij komt kijken. Voor tips over verzorging, haarproducten voor een bepaald probleem...
Plaats een reactie

Re: Complimentjes gekregen over je haar?

do mei 18, 2017 08:13

Dame in kledingzaak: "Je hebt mooi haar. De kleur is ook mooi en het is ook een leuke lengte. En het krult! Is dat van jezelf?" Toen ik vertelde dat ik het nog een heel stuk langer wil, zei ze "Maar wordt het dan niet sloverig (armoedig)?" Hmmm, sja, sommige mensen vinden dat het niet kan om grijs haar lang te hebben. Maar ik heb gewoon vrolijk gezegd dat het altijd weer korter kan.

di jun 13, 2017 06:39

Een dame in een winkel had me eerst met mijn haar vast gezien omdat het zo warm was, dan een tijd erna met los haar omdat het pas gewassen was. "Oh wat een ander zicht met je haren los. Zo'n lang haar, mooi!"

zo jun 18, 2017 08:48

In de kerk: :"Ooooh, je háár! Wat is het láng! En wat is de kleur mooi zo met dat wit erdoor! Zo sereen!"

Bij jullie vergeleken is het gewoon kort hoor :grotegrijns

zo jun 18, 2017 09:23

Compliment gekregen... Van op een foto toen het nog kort was :p

ma jun 19, 2017 06:28

Die is ook leuk! Maar jij hébt ook mooi haar, Pie!

wo jun 21, 2017 07:05

Mijn collega's hebben me al geruime tijd niet meer gezien met mijn haar los. Heel af en toe moet ik mijn knot in het toilet wel eens opnieuw doen als het niet goed zit. Een keer toen ik dat deed kwam een collega van een andere dienst binnen, zag me en zei dat ik heel mooi haar had :D

wo jun 21, 2017 10:04

Het blijft leuk om de haren los te tonen aan mensen die het haar meestal in een knot zien. Bijna garantie voor complimentjes.

Veel mensen hebben totaal geen idee hoeveel haar er verstopt zit in een knot. Of nog erger denken dat er zo'n sockbun onder zit. Totdat het haar los valt... :bloos3

wo jun 21, 2017 18:54

Dochter: "ja dit wordt wel wat. Een soort vrouwelijke Gandalf".

wo jun 28, 2017 16:09

Sien schreef:Dochter: "ja dit wordt wel wat. Een soort vrouwelijke Gandalf".

Lang haar wordt ook verbonden met wijsheid. Veel oude Goden en wijzen hadden lang haar.

zo jul 02, 2017 00:22

Haha leuke reactie:)
Plaats een reactie