Mijn Duitse collega zei onlangs tegen mij dat ze mijn haar mooi vond. Ik had het toen in een Spidermom's bun met rode acrylvork.
vr jul 07, 2017 06:28
Skadi
Donshaartje
Haarcode: 2a M ii
Lengte: 110/112/150
Ik krijg regelmatig de opmerking "Zo jij hebt lang haar zeg, mooi!" .. ik weet nooit echt wat ik daarop moet antwoorden haha. Zeg meestal maar iets als "Bedankt, ja lang voor gespaard..." awkward! :P
zo aug 20, 2017 17:23
Lila
Langhaartje
Haarcode: 1a N ii
Lengte: 64/100/?
Re: Complimentjes gekregen over je haar?
Weet ook nooit hoe erop moet reageren hahaha. Ik was laatst ook bij iemand en die zei ook 'Wow, jij hebt lang haar!'.
_________________ Durf te dromen
zo aug 20, 2017 19:07
TheDebby
Langhaartje
Haarcode: 2a N II
Lengte: ??/90/??
Gisteren op de BBQ heb ik ook allemaal leuke complimenten gehad! Van famillie vind ik het makkelijker dan van vreemde :P
ma aug 21, 2017 13:15
Pha
Hoofdhaartje
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100
Gisteren een compliment gehad op mijn Frans vlechtje in enkel mijn voorste haren. Dat het mooi was en dat ik er zo middeleeuws uitzag. Ik was even helemaal perplex, want hij zei het gelijk met enthousiasme toen ik binnenkwam en het is iemand die 1) helemaal niet op mijn haren of iets in die aard let, 2) nog nooit in al die jaren een compliment heeft gegeven.
_________________ 1a F iii in herstel, vroegere dikte: 11 cm, huidige dikte: 9 cm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum