Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo jan 21, 2018 03:31

Antwoord op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Haarfrustraties? 
Auteur Bericht
Hoofdhaartje

Images: 18
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Haarfrustraties?
Ik heb het ook al meegemaakt. Het maakt het reizen inderdaad extra stresserend. Openbaar vervoer tijdens de spitsuren is sowieso een hel. Telkens als ik het doe weet ik weer waarom ik zoveel naft betaal om met de auto naar het werk te kunnen. Voor iemand gevoelig aan prikkels of veel mensen is het gewoon een te grote stress. Maar ik weeg het toch ook weer te doen eens ik op mezelf woon. Hoe je het draait of keert, het blijft goedkoper

Afbeelding

za mei 28, 2016 12:30
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 1a F III
Lengte: 77-86-90 (doel 1)
Antwoord met een citaat
Ahh dat is heel naar. Heb het zelf 1x meegemaakt in de tram. Het was dermate druk dan je hutje mutje op elkaar moest staan. En ondanks dat het overal even druk was, was er een vrouw die het nodig vond om van voor zich verder naar achter te wurmen. Toen ze langs mij liep raakte mijn haar op de een of andere manier vast aan haar knoop. Ik had het eerst niet door, totdat ik ineens een harde sjor aan mijn haar voelde. En in plaats van dat ze nou eerst omkijkt om te zien waaraan ze vast zat, probeerde ze nogmaals door te lopen. Dus ik vlieg zowat naar haar toe en geef haar een sjor aan haar arm. En gewoon de onverschilligheid waarmee ze zei 'oh ja, ik voelde inderdaad al wat'. Maar dat kan echt gemeen pijn doen. Tegenwoordig ben ik ook een stuk voorzichtiger met het openbaar vervoer.

Overigens ook met autodeuren. Eerst goed kijken of ik alles 'binnenboord' heb, voordat ik de deur dichttrek. Zouden niet de eerste haren zijn die ik verlies door zulke dingen.

wo jun 08, 2016 20:47
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a F ii
Lengte: ?/Middenrug/Onderrug
Antwoord met een citaat
Dat mijn scheidingslijn zo ligt dat mijn haar vooraan precies te plat op mijn hoofd staat, maar net heb ik het gewassen en nog eens extra naar achter "geduwd" en nu lijkt het beter.

za aug 06, 2016 11:18
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Dat probleem begrijp ik niet goed musicfreak. Dus het lijkt te plat door de manier waarop je scheidingslijn ligt?

Afbeelding

ma aug 08, 2016 00:10
Langhaartje

Haarcode: 2a F ii
Lengte: ?/Middenrug/Onderrug
Antwoord met een citaat
Pha schreef:
Dat probleem begrijp ik niet goed musicfreak. Dus het lijkt te plat door de manier waarop je scheidingslijn ligt?

Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet uitleggen.

ma aug 08, 2016 19:56
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2a N ii
Lengte: 93/62/95

Antwoord met een citaat
Ik heb eigenlijk meer een frustratie voor anderen. Blijkbaar heb ik de tic in mijn haren te zitten wrijven en ik weet dat het schadelijk is voor mijn haar en de zenuwen van andere mensen. Iemand een idee wat je daar tegen kan doen?

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe

di aug 09, 2016 13:37
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b-2a-N-ii
Lengte: Knie

Antwoord met een citaat
keltickitten schreef:
Ik heb eigenlijk meer een frustratie voor anderen. Blijkbaar heb ik de tic in mijn haren te zitten wrijven en ik weet dat het schadelijk is voor mijn haar en de zenuwen van andere mensen. Iemand een idee wat je daar tegen kan doen?

Is er verschil als je het los of vast hebt? Is moeilijk om van een tic af te komen. Ben je er bewust van, als je aan je haren zit? Misschien in plaats van wrijven, proberen het alleen aan te raken.

di aug 09, 2016 16:11
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 3a N i-ii
Lengte: 48/60/85
Antwoord met een citaat
Misschien eits anders vinden om aan / over te wrijven? een ring of sieraad met een bewegend onderdeel zo als een kraal die je rond kunt draaien? En als je bewust bent dat je over je haar wrijft, hier mee (pogen te) stoppen om vervolgens je frustratie op de bewegende kraal te uiten?

musicfreak, misshcien je schijdijngs eens op een andere plek leggen? in de plaats van een linker zij schrijfing deze eens aan de rechter kant van je hoofd maken? of juist in het midden? dan dwing je je haar plots in een andere richting. Wat ook wle wil helpen is als je onder de doushe staat op het laatst je schijding op een nieuwe plek legen en je haar op deze manier ook laten drogen. Als het dna eenmaa droog is kun je het terug naar je gewoone plek leggen, maar omdat je je haar dan in een andere positie laat drogen, krijg je waarschijnlijk al meer volumme in je schijding.
Of je kunt op het laatst onder de doushe voor over buigen en je haar richting de grond laten hangen. Dan zet je de doushe uit en blijf je met je hoofd naar beneden terwijl je je haar dan in een t-shirt of hand doek rolt zodra je uit de douche stapt en je haar dus dan nog odersteboven hangt, zo dat het ook in deze richting droogt, voor algemeen meer vollume.

wo aug 10, 2016 00:40
Profiel
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Alle shampoo's die mijn haren superzacht en wauw maken, zorgen ervoor dat ik eigenlijk elke dag mijn haar moet wassen...

Afbeelding

vr aug 19, 2016 18:24
Hoofdhaartje

Antwoord met een citaat
Ik zit met vlechtkriebels. Wil andere mensen hun haar vlechten en vanalles uitproberen!

Afbeelding

ma sep 26, 2016 12:24
Antwoord op onderwerp   [ 361 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende