Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 13, 2018 01:28

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Esthecin, een nieuw ontwikkeld haargroeimiddel 
Auteur Bericht
Langhaartje

Lengte: 3/20/50
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Esthecin, een nieuw ontwikkeld haargroeimiddel
Ik zou het niet continueren, om de simpele reden dat het niks zal gaan doen. Het eerste ingrediënt is water, dan volgen glycerine, sojaboonextract, sorbitol (zoetstof) en erithrytol wat ook een zoetstof is. Dan hebben we nog iets dat ook in humus zit, het één en ander aan alcoholen en wat plantenextracten. Het is gebakken lucht, van het dure soort. Kwaad kan het vast niet, maar het gaat ook niks doen.

Haren groeien vanuit het haarzakje zoals je weet. Er is echt niks dat je op je hoofd kunt smeren waardoor er een haar vanuit dat haarzakje gaat groeien. Het zal hooguit een beetje tintelen, maar dat is gewoon de reactie van de huid op prikkelende stoffen zoals bijvoorbeeld de rozemarijn en de alcohol. Mocht er al wat haar gaan groeien, dan is dat niet te danken aan dat middel, maar gewoon de natuur of een lichaam dat zich hersteld. Ik heb alopecia areata gehad, en de eerste keer (op de middelbare school, en ik ben nu 50) kreeg ik daar een hoofdlotion voor voorgeschreven. De tweede keer, andere huisarts, kreeg ik dat al niet eens meer om reden die ik hierboven beschrijf. Je kunt simpelweg een crème die je op de (dode!) opperhuid smeert de lederhuid niet bereiken. En daar bevinden zich de haarzakjes. Ik vind het heel naar voor je, maar de enige die hier beter van worden zijn de verkoper en de fabrikant.

vr okt 26, 2018 15:35
Profiel
Langhaartje

Lengte: 0,5/45/70

Antwoord met een citaat

za okt 27, 2018 00:37
Profiel WWW
Donshaartje

Antwoord met een citaat
Hoi, ik ben nieuw hier en ik hoopte op wat succesverhalen over Esthecin. Ik heb het ook besteld en nu pas 1 keer gebruikt dus kan er nog weinig van zeggen. Eerlijk gezegd denk ik wel dat het kan werken. Kijk maar naar minoxidil dit is ook een soort lotion wat je op je hoofdhuid smeert en waarvan bewezen is dat het de haargroei bevorderd.

vr nov 09, 2018 15:19
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat

vr nov 09, 2018 15:26
Profiel WWW
Donshaartje

Antwoord met een citaat
Hoe lang ben je al bezig met smeren? En ik las ook dat in het begin de haaruitval erger word, heb je dit al ervaren? Mijn bestelling was er met 2 dagen, maar ik kom uit Nederland weet niet of dat voor België ook geldt.

vr nov 09, 2018 16:10
Profiel
Langhaartje

Antwoord met een citaat

vr nov 09, 2018 19:08
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2