[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/abbcode.php on line 813: file_put_contents(/volume1/web/query_auth_data.txt): failed to open stream: No such file or directory
Hairfair - Toon onderwerp - Haren meten
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 14, 2017 20:00

Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Haren meten 
Auteur Bericht
Langhaartje

Haarcode: 3a N i-ii
Lengte: 48/60/85
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Haren meten
Marcella schreef:
Ja, ik snap dat dat wat anders is hoor :) Alleen ik had het dus ondersteboven geprobeerd maar dat werkte ook niet ;). Mss moet ik het gewoon aan iemand anders vragen, maar eigenlijk vind ik dat een beetje stom klinken: "Zeg, wil jij mijn haar even opmeten?" :gniffel

Dat went wel ^^

za sep 10, 2011 01:37
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1bNii
Lengte: ±60/80/90

Antwoord met een citaat
:gniffel

za sep 10, 2011 18:07
Profiel

Images: 24
Haarcode: 2a N ii
Antwoord met een citaat
fairy666tale schreef:
Gebruiken jullie ook echt een voor naaiwerk gebruikt meetlint (dus zo'n zachte)?
Want dan kan je hem gewoon bij je haargrens vasthouden met een vinger, hem met een vinger van dezelfde hand ook vasthouden aan het eind van je scheiding en dan valt de rest van het lint met je haar mee. En dan kun je makkelijk met je andere hand voelen waar je haar eindigt.

Ik doe dat met zo'n lint, maar ik heb ook constant een andere lengte. Ik meet dat dan 5-6 keer en gok maar welk het ongeveer zal zijn. Ik denk dat dat bij bepaalde lengtes (zoals de mijne) lastiger is om te meten omdat armen niet zo flexibel zijn naar achter toe.
Ik ben ook niet zo'n gelover in groeispurten en kalme maanden. Soms zie ik in het overzicht van iemand bvb een maand 3 cm staan en de volgende maand 1 cm, terwijl de overige maanden 2 cm waren. Dan denk ik, het is de eerste maand gewoon slecht gemeten.

ma sep 12, 2011 21:11
Profiel Personal album
Langhaartje

Haarcode: 1bNii
Lengte: ±60/80/90

Antwoord met een citaat
Ik zie wel echt duidelijk hoeveel mijn haar groeit gelukkig, lang leve uitgroei ;)

ma sep 12, 2011 21:42
Profiel
Hoofdhaartje

Images: 18
Haarcode: 1a F ii
Lengte: 54/91/100

Antwoord met een citaat
Pie schreef:
Ik doe dat met zo'n lint, maar ik heb ook constant een andere lengte. Ik meet dat dan 5-6 keer en gok maar welk het ongeveer zal zijn. Ik denk dat dat bij bepaalde lengtes (zoals de mijne) lastiger is om te meten omdat armen niet zo flexibel zijn naar achter toe.

Als ik zelf meet is dat ook nooit accuraat, ik laat het meten en dan klopt het wel :)

Afbeelding

ma sep 12, 2011 22:35
Profiel Personal album WWW
Langhaartje

Haarcode: 1b/c M ii
Lengte: 112/155/...
Antwoord met een citaat
Meestal meet ik het 3x en dan zitten er altijd wel 2 ongeveer dezelfde metingen tussen. Als het teveel verschilt (bv 1cm) dan meet ik het gewoon nog een paar keer :bloos Ik heb ook met streepjes op de deur gewerkt, maar dan verschilt het vaak teveel (zal m'n hoofd wel niet recht houden ofzo). Maar wel leuk om streepjes te zetten, het ziet er dan nog langer uit dan op een foto XD (ik wil het graag langer).

di sep 13, 2011 17:38
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 2bGii
Lengte: 40/53/65

Antwoord met een citaat
Oud topic maar ik heb er even een vraag over.. Ik heb nog steeds een diagonale bob, dus mijn haren in mijn nek zijn korter dan aan de voorkant. Hoe moet ik het dan meten?

zo jun 24, 2012 23:11
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1b -N -ii
Lengte: 43/80/100

Antwoord met een citaat
ik zou het doen op de manier die hier omschreven staat. dan weet je misschien niet precies de lengte, maar dan heb je wel een vast punt van waaruit je meet. dan kun je goed bijhouden hoeveel groei je hebt over een periode.
bovendien neem ik aan dat het de bedoeling is om alles uiteindelijk een beetje een lengte te krijgen?

ma jun 25, 2012 08:54
Profiel WWW
Langhaartje

Haarcode: 2bGii
Lengte: 40/53/65

Antwoord met een citaat
linhabraken schreef:
Oud topic maar ik heb er even een vraag over.. Ik heb nog steeds een diagonale bob, dus mijn haren in mijn nek zijn korter dan aan de voorkant. Hoe moet ik het dan meten?

Jaa dat klopt! Uiteindelijk wel! Ik heb het al aangepast. Het is dan maar 40 cm :( wat kort vergeleken met jullie.. Maar we gaan er gewoon voor! Bedankt voor je antwoord!

ma jun 25, 2012 11:39
Profiel
Langhaartje

Haarcode: 1cFii
Lengte: 45/54/70

Antwoord met een citaat
Ik ben op 43cm begonnen dus ongeveer dezelfde lengte als jij, en er zijn nog veel HF'jes die op die lengte zijn begonnen hoor troost je :p

ma jun 25, 2012 14:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende